Helaas is het mij ook een keertje overkomen... Dat is voor mij de reden dat ik er ALTIJD bij ben wanneer een paard wordt geschoten. Ik wil zeker weten dat ze dood zijn.
Echterm dat helpt jou niet... Ik hoop dat er ergens een tegemoetkoming voor je in zit
nou misschien een klein positief puntje voor mij en im.
de man van de verzekering is komen kijken en het is dus echt hetzelfde paard wat hij 2 jaar terug naar een slager in belgie heeft gebracht..
hij legt de fout bij hemzelf omdat hij in goed vertrouwen het paard daar achter gelaten heeft en er niet bij is gebleven.
ik heb net gebeld met de handelaar waar ik im gekocht heb en hij vind het vervelend zei hij en ik ga volgende week even bij hem praten of we er samen uit kunnen komen.
ik heb hem meteen gezegd dat het niet mijn bedoeling is dat ik mn paard terugbreng maar ik wil er samen uitkomen. dat vond hij goed.
dus... nog even afwachten maar wie weet gaat het goedkomen.
maar de slager blijft nu buiten schot? Of neemt de man van de verzekering daar contact mee op. Was het toegestaan dat het dier doorverkocht zou worden vanaf de slager, want als dit niet het geval is, dan zal de verzekering ook eventjes met de slager moeten gaan praten
Fijn dat hij toegaf dat het hetzelfde paard is, het kon ook niet missen natuurlijk.
Imke is bij ons weggegaan (ik ben overigens niet de eigenaar)omdat er niet mee te rijden was en ze niet meer geschikt was voor de fok en dus afgekeurd.
Wij komen snel een keer kijken hoe het met Imke is, ik ben blij dat ze nog leeft, helaas is ze ben ik bang echt door een hel gegaan in dat handelscircuit. Ben echt super blij dat ze nu bij jou staat. Het is een superlief paard! Ze verdient echt een fijn baasje.
MIschien dat ik er overheen gelezen heb (sorry dan alvast). Maar hoe komt de handelaar aan het paard? Heeft hij hem van de slager uit belgie gekocht, of is de handelaar ook de slager?
Hoop voor je dat jij er met de handelaar uit gaat komen!
Klopt, ik heb ook wel eens gedacht toendertijd, als we er echt tijd en moeite in steken krijgen we haar wel onder zadel. Maar als je er 10 hebt staan waarvan er 9 staan te trappelen om mee te mogen, tja, dan laat je die ene die niet wil gewoon lekker staan. Ik ben blij dat onze Imke het zo super getroffen heeft! Vind het ook leuk dat ze nog steeds Imke heet, ik heb de naam indertijd bedacht
nee ik heb nog geen rijfoto's .. hoezo geloof je me niet? ik ben meestal alleen dus ja is het lastig foto's schieten he.
ik ben vandaag bij de handelaar geweest en hij heeft me aangeboden om 500 euro mee te betalen aan de operatie. hij zegt dat hij niets van die tumor af wist dus ja wat zeg je dan..
ik zou hem over een paar dagen laten weten of ik ermee akkkoord ga.
Is toch al netjes aangeboden , als hij idd echt niks wist van die tumor ! Mag ik vragen bij wie je haar gekocht hebt , antwoord als je het geven wilt per PB ..
BabbieB
Geplaatst: 15-12-09 22:27
@TS: Jouw merrie is dus door een Belgische slager doorverkocht?
Mijn paard (ook een Fries toevallig) leeft ook alleen nog doordat er iets niet volgens afspraak is gegaan tussen het moment dat hij bij de fokker voor de dood weg ging en het moment dat hij een pin in zijn hersens zou krijgen. Maar aangezien de fokker in het noorden van Nederland woont, zal het dan wel niet dezelfde slager zijn.
Jammer, ik zou best eens willen weten aan wie ik het te danken heb dat mijn paard nog bij terecht heeft kunnen komen...