Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karin schreef:Heel handig: de Autovergelijker op Autoweek.nl
Ik heb 'm even getest voor Volvo. Je moet dan even linksonder bij 'Massa/ruimte' onder 'Aanhanger geremd' op 'minimaal 2000 kg' zoeken (die link geeft-ie niet automatisch). Dit kun je bij ieder merk doen.
http://www.autoweek.nl/autovergelijker. ... waar=specs
Daarom zijn deze auto's betrouwbaar. lijntje87 schreef:owkee,
maar, rijden al die mensen dan "illegaal" met verkeerde auto voor de trailer? ik zie regelmatig dikke bwm's die makkelijk een 2 paard trekt.
Of die van m;n vriendin dat is een citroen C5 (een nieuwe) die heeft er ook geen moeite mee.
lijntje87 schreef:nee, het wordt niet en en.
ik kan niet een vrachtwagentje en een auto houden.
+ dat mijn ouders in brabant wonen. en ik met een bv suzuki alto niet daarheen ga rijden.
lijntje87 schreef:Maar ik heb mij even georienteerd, ik begin te vallen voor de land rover freelander van rond bj 2000.
mag 2000 kg trekken, loopt 1:10 verzekering is ie net zo duur als mijn wagentje nu, alleen wegen belasting wat duurder.
3 drs, niet zo enorm bakbeest, en ook te betalen.
Tinkerlady schreef:Dit is precies de reden waarom ik met B rijbewijs, destijds een VW LT40 2 paardsvrachtwagentje heb gekocht. Dat haal je er dan zo uit ten opzichte van niet zuinige personen wagens én een aparte trailer.
Je rijdt er zo mee weg met 2 paarden erin.