Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Spicenut schreef:@StableEnable: Tot twee jaar terug kwam ze dagelijks, retefanatiek, helemaal super. Tot ze 16 werd en een vriendje kreeg..
@opisop: uitloop zou ik zelf ook heel graag willen, maar is bij ons helaas niet te realiseren.
@Franka en Nona: ik wacht de DB nog even af. Ze staan nu nog niet op stal en misschien kom ik nog tot een oplossing. Ik sta natuurlijk niet te springen om de DB bij mezelf thuis en ik gok dat ik ook op zoek kan gaan naar andere woonruimte als mn vader hoort dat ik de DB hiervoor heb gebeld.
knollentuin schreef:Het lijkt mij dat als de paarden nu 24\7 op het land staan dat er toch wel een stukje op te offeren is als 2e paddock?
schiet me net te binnen...
StableEnable schreef:Spicenut schreef:@StableEnable: Tot twee jaar terug kwam ze dagelijks, retefanatiek, helemaal super. Tot ze 16 werd en een vriendje kreeg..
@opisop: uitloop zou ik zelf ook heel graag willen, maar is bij ons helaas niet te realiseren.
@Franka en Nona: ik wacht de DB nog even af. Ze staan nu nog niet op stal en misschien kom ik nog tot een oplossing. Ik sta natuurlijk niet te springen om de DB bij mezelf thuis en ik gok dat ik ook op zoek kan gaan naar andere woonruimte als mn vader hoort dat ik de DB hiervoor heb gebeld.
ok 16 jaar en vriendje...... misschien eens met ouders praten? Hen uitleggen dat dit voor de paarden geen leven is en voor hen weggegooid geld?
. Spicenut schreef:Ow, geloof me, wat zou ik dat graag doen! Gewoon zeggen: meehelpen of opdonderen! Want ik ben me nu inderdaad elke dag aan het opvreten als ze er weer eens niet is. Of als ze er wel een keer is en ik er niks van kan zeggen omdat ik het niet voor het zeggen heb. Frustrerend!
Spicenut schreef:@Marloes, het is ook niet dat ik ze niet wil buiten zetten voor de paarden, ik gun het die beesten echt niet dat ze alleen maar binnen staan. Het probleem is dat als ik ze buiten zet, en er gebeurt iets, ik verantwoordelijk ben. Dáár heb ik geen zin in.
Daarnaast vind ik het niet eerlijk naar de andere klant toe, die wel netjes elke dag komt en niet te beroerd is om ook eens wat voor mij te doen als ik een keer een dag weg moet.
blue_kim schreef:ik zou als je haar ziet het toch eens opnoemen, van joh je paarden worden oer vervelend op stal van het niks doen, ik denk dat je ze wat vaker naar buiten moet gooien. gewoon heel neutraal, je valt haar niet meteen aan dat jij het zielig vind. en dan kijken wat ze zegt. als ze zegt van ik heb er geen tijd voor ofzo, dan kan je aanbieden dat jij het doet voor een kleine meerprijs. maar ik zou er zeker wat aan proberen te veranderen want dit is ook gewoon sneu voor de paarden. heel veel succes ermee!
.