Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:50

Gewoon de tip naar Tros Opgelicht mailen.
Dan komt het vanzelf goed.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:05

potverdikkie schreef:

Klopt dit wel? Hij is toch de oplichter???? Of heb ik nu een black-out :?

dit mailadres heb ik aangemaakt. de pony's heten namenlijk berend nico. heb het gewoon aan elkaar gezet. Vind het leuk om te helpen, maar niet heel nederland hoeft mijn eigen email adres te hebben! vandaar. Heb vandaag ook een mailtje gehad, dat dat meisje mischien berend wel heeft, heb haar nu alle info doorgemaild en hoop snel weer iets van haar te horen.

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:10

tassie schreef:
potverdikkie schreef:

Klopt dit wel? Hij is toch de oplichter???? Of heb ik nu een black-out :?

dit mailadres heb ik aangemaakt. de pony's heten namenlijk berend nico. heb het gewoon aan elkaar gezet. Vind het leuk om te helpen, maar niet heel nederland hoeft mijn eigen email adres te hebben! vandaar. Heb vandaag ook een mailtje gehad, dat dat meisje mischien berend wel heeft, heb haar nu alle info doorgemaild en hoop snel weer iets van haar te horen.

Deze info heeft ze al, ze wil specifiek contact met de 'originele' eigenaar omdat deze info te summier is.
"Het zou kunnen" kan niemand wat mee.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:17

Niezel schreef:
tassie schreef:

Deze info heeft ze al, ze wil specifiek contact met de 'originele' eigenaar omdat deze info te summier is.
"Het zou kunnen" kan niemand wat mee.

hoe weet je dat ze deze info al heeft? had jij haar opgebeld? ik heb met tros afgesproken dat we nog geen contact met de orginele eigenaar opnemen tot we het zeker weten dat het de goede pony is. want eerst horen dat je pony mischien gevonden is en daarna dat het hem niet is, dat is natuurlijk nooit leuk. ik kan haar eventueel het mail adres geven van met wie ik ook contact heb. Maar wat kan er specifieker zijn dan een chipnummer? daarom hebben ze die uitgevonden

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:41

wat is dit voor bull oliebol,
de kans is pak m beet 95% dat het hem is
via tros heb je gelijk alles op je dak,
hoe kunnen we de echte eigenaar vinden.

chipnr kan zo vervangen worden niks is specefiek,
we moeten precies weten wanneer die foto gemaakt is als dat namelijk afgelopen zomer is geweest kan het hem al niet zijn, voor de rest kunnen ze komen kijken maar dan wel de echte eigenaren en niet een tussen persoon,

begrijp wel dat het voor het meisje van wie de pony nu is ook erg vervelend is want ze wil hem helemaal niet kwijt

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:50

Tros heeft nog niet gereageerd...

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:02

tros heeft gereageerd

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:04

tassie--> eva moet de originele eigenaar hebben en ook alleen de echte eigenaar is welkom om te kijken!!!
gr eva en Lieke

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 13:54

[
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:12

Ja waarschijnlijk is 1 pony gevonden
(waarschijnlijk is nico de voskleur en berend de zwarte, maar dat wordt nog nagegaan)

Alleen heeft het meisje die de pony nu heeft contact op genomen met berendnico@hotmail.com =tassie (zie bovenstaande berichten) en die heeft zich voorgedaan als eigenaar en wil morgen komen kijken naar de pony.
Daar zit je toch helemaal niet op te wachten als jij misschien een gestolen pony heb gekocht en dit niet wist!!
Dan wil je die eigenaar zelf spreken om dingen te overleggen.
Tuurlijk mogen de echte eigenaren altijd komen kijken maar idd het zou heel idioot zijn als ze nu haar pony moet afstaan

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:28

g
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:26

Maar goed, volgende probleem...

tot nu toe kunnen we alleen in contact komen via tros, en die willen er graag een uitzending van maken.
Dus zij willen meisjes en pony herenigingen, maar goed dan sta je dus met je kop op tv terwijl ze hem misschien wel terug willen enz...

Als iemand de meisjes kent pb me dan please hun hyves/mail/telnr.
zelf weet ze namelijk nog niet dat hij waarschijnlijk gevonden is

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:40

Lubberslieke schreef:
Maar goed, volgende probleem...

tot nu toe kunnen we alleen in contact komen via tros, en die willen er graag een uitzending van maken.
Dus zij willen meisjes en pony herenigingen, maar goed dan sta je dus met je kop op tv terwijl ze hem misschien wel terug willen enz...

Als iemand de meisjes kent pb me dan please hun hyves/mail/telnr.
zelf weet ze namelijk nog niet dat hij waarschijnlijk gevonden is

Heb je verdorie een vermiste pony teruggevonden kan dat alleen via vage tussenpersonen of met camera's op je waffel _O-

Goh, is een beetje roem en tv-uitzending belangrijker dat iemand erachter komt waar zijn of haar paardje zit. :')

Is er iemand die de 'oude' eigenaresse wel persoonlijk kent en spreekt even zo vriendelijk om haar dít uit te leggen?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:52

Ik heb het allemaal een paar keer terug gelezen maar begrijp er niets van. Degene die waarschijnlijk de pony heeft kan toch gewoon buiten tussenpersonen en camera's om de vorige eigenaresse laten komen kijken of iniedergeval een foto sturen. Of zie ik het nou zo verkeerd?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:31

...
Laatst bijgewerkt door tassie op 30-10-09 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:33

Ik zou de mail even weghalen.
Het plaatsen van een mail hier is niet toegestaan en kan je een OW opleveren.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:36

en even voor alle duidelijkheid, ik heb me NOOIT voorgedaan als de eigenaar, heb nooit gezet dat ik wil komen kijken en al HELEMAAL niet dat ik ervoor op tv wil!!! ik vond het gewoon zo zielig voor die mevrouw dat ik mijn hulp aanbood, om in mijn vrije tijd te helpen of we de pony's kunnen vinden.

En natuurlijk hoeft ze de pony niet terug te geven

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 21:52

Bramasole schreef:
Ik heb het allemaal een paar keer terug gelezen maar begrijp er niets van. Degene die waarschijnlijk de pony heeft kan toch gewoon buiten tussenpersonen en camera's om de vorige eigenaresse laten komen kijken of iniedergeval een foto sturen. Of zie ik het nou zo verkeerd?

Zie je helemaal niet verkeerd. Zo is het nu.
De pony is gevonden, chip en paspoort gecontroleerd.
(Het is overigens Casper die Nico is genoemd door meneer Beemster, niet Berend.)
Maar wij horen geen eigenaar.
We krijgen geen mailadres of telefoonnummer van eigenaar, niks, noppes, nada.
Er is vanochtend al over en weer gemaild (op ons initiatief) inclusief foto's en telefoonnummers (ook weer op ons initiatief), maar geen eigenaar.
Iedereen wil komen kijken, met camera's en de hele rataplan erbij, maar, (je raadt het vast al)
we horen níets van de oude eigenaar. Het zal me benieuwen of ze momenteel überhaupt al weet dat haar pony is gevonden.

Onze gegevens zijn inmiddels bekend bij Tassie als wel bij de mensen van Opgelicht, als de oude eigenaar niet de intentie heeft Casper terug te halen, alleen wil weten hoe het met hem gaat, hem terug kunnen zien, én geen camera's meeneemt, is ze van harte welkom!

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:34

@
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:51

zandvangers schreef:
@ Niezel , als je praat over eigenaar zoals in dit stukje van jouw ,

bedoel je dan de oude eigenaar uit de uitzending ?

ik moest er ook niet aan denken om met mijn smoel op t.v te komen .
alle emoties zijn al erg genoeg .
ik vind het ook allemaal wel snel gaan hoor .
de uitzending is nog maar net geweest en er zijn al zoveel dingen bekent pffff .
ik ben het dus ook roerend eens met je laatste zin ,

als de oude eigenaar niet de intentie heeft Casper terug te halen, alleen wil weten hoe het met hem gaat, hem terug kunnen zien, én geen camera's meeneemt, is ze van harte welkom!

Er worden óf geen gegevens door gegeven aan de oude eigenaar mevr Govers, of mevrouw Govers heeft geen belang bij Casper en belt zelf niet.
Onze mailadressen, foto's van Casper, telefoonnummers, alles is gemaild, maar wij horen niets. Niet van Tassie (behalve de info die al in dit topic staat), en van de Tros alleen dat ze een herenigingsuitzending willen waar de huidige eigenaar al helemaal niet op zit te wachten (die is nog niet eens van de schrik bekomen, laat staan dat ze met camera's geconfronteerd wil worden)

Nogmaals; mevrouw Govers is welkom om te komen kijken, het gaat hardstikke goed met Casper!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:23

Nou, dat is toch het allerbelangrijkste dat het goed gaat met Casper!

Heel fijn dat men wil helpen maar ik kan me goed voorstellen dat er behoefte is aan contact met elkaar en niet via tussenpersonen. Alle gegevens zijn immers gecontroleerd. Heb je ook een ander e-mail adres dan het adres waar nog geen reactie op is gekomen?

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:33

Mijn man kent de eigenaar van de pony's heel erg goed, het is een ontzettende lieve dame , ik hoop dat ze ze terug krijgt.
Tassie vind het geweldig wat je doet, petje af voor jou.
Nico Beemster of hoe je ook mag heten, ik vind je een ontzettende griezel.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:42

Wat een belachelijke situatie dit zeg! Dus alleen met een camera op de neus..... Dit heeft dus niets met dierenliefde te maken, nee..de tros gaat nu over de ruggen van de pony's heen.
Vind ik persoonlijk een beetje misselijk.
Maar ik kan morgen wel even iets anders proberen! Toevallig kan ik ook in de databank komen van chipnummers.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:50

Niezel dus het is echt zo een van de pony's staat bij jou.
Nou de TRos moet zich maar aansluiten bij Nico dan want alles voor het geld he, bah schaam je, potverdikkie als het niet lukt ik ken ook nog de weg naar de databank en kan ook uitzoeken hoe of wat, laat maar even weten oke.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 07:24

Niezel schreef:
zandvangers schreef:
@ Niezel , als je praat over eigenaar zoals in dit stukje van jouw ,

bedoel je dan de oude eigenaar uit de uitzending ?

ik moest er ook niet aan denken om met mijn smoel op t.v te komen .
alle emoties zijn al erg genoeg .
ik vind het ook allemaal wel snel gaan hoor .
de uitzending is nog maar net geweest en er zijn al zoveel dingen bekent pffff .
ik ben het dus ook roerend eens met je laatste zin ,

als de oude eigenaar niet de intentie heeft Casper terug te halen, alleen wil weten hoe het met hem gaat, hem terug kunnen zien, én geen camera's meeneemt, is ze van harte welkom!

Er worden óf geen gegevens door gegeven aan de oude eigenaar mevr Govers, of mevrouw Govers heeft geen belang bij Casper en belt zelf niet.
Onze mailadressen, foto's van Casper, telefoonnummers, alles is gemaild, maar wij horen niets. Niet van Tassie (behalve de info die al in dit topic staat), en van de Tros alleen dat ze een herenigingsuitzending willen waar de huidige eigenaar al helemaal niet op zit te wachten (die is nog niet eens van de schrik bekomen, laat staan dat ze met camera's geconfronteerd wil worden)

Nogmaals; mevrouw Govers is welkom om te komen kijken, het gaat hardstikke goed met Casper!

ik heb ook helemaal geen info over die oude eigenaar. ik heb wat heen en weer gemaild met iemand van de tros om zoveel mogenlijk info te verzamelen, toen een verhaaltje geschreven, email aangemaakt en uiteindelijk in contact gekomen met de nieuwe eigenaar. Maar die wil mij verder niks vertellen dus kan ik ook geen contact opnemen met de tros, want ik weet niet zeker of het hem is. dat je niet voor de camera wil, snap ik zeer zeker. jullie moeten wel begrijpen dat ik van het feit dat ik meehelp met zoeken, verder helemaal los sta van, of de pony's of de oude eigenaar, of de huidige. ik bied alleen mijn hulp aan.