Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Zou me alleen wel even bekommeren om dat zware ademhalen, longen even goed na laten kijken. Cornage is in lichte mate geen zwaar gebrek.

nickyu schreef:een van mijn huidige paarden heeft in belgie 2e chip gekregen
da wist heeft 1e chip gevonden maar die was slechts af te lezen vanaf rechter zijnde
en daarbij volgens belgische da een te oude chip om in belgie te kunnen registreren
dus moest er een nieuwe in ...
verder als kwpn aangeeft dna te willen
kan je er vanuit gaan dat het om een bekend papieren paard is
in de handel word heeeel veeel gesjoemeld
ook met gestolen paarden
Mijn paard heeft ook 2 chips, omdat de eerste 1 uit oostenrijk die hier niet met de mobiele scanner te lezen is. Ik heb dus moeten laten chippen omdat er geen chip gevonden werd bij controle. Hele rommel met paspoort opsturen etc etc. Later kwamen we er achter dat er dus al wel een chip inzit, en raad eens? Ook die moest in het paspoort geregistreerd worden, dus weer het ding opsturen etc
ptiteblue schreef:Citaat:Zou me alleen wel even bekommeren om dat zware ademhalen, longen even goed na laten kijken. Cornage is in lichte mate geen zwaar gebrek.
Ja, zo heeft de DA ook gezegd, bij hem is dat heel lichtjes.
Voor dat lidgeld, ik weet dat er een opzeg van 3 maanden is, ben ook betrapt geweest ooit, loool!
Dus, het is nu te laat voor dat opzeg, het zou dus logiesch zijn dat vanaf ocotber lidgeld wordt betaald voor 2010.
Lante schreef:JA HOOR HIJ IS WERKELIJK EEN GRIBALDI !!!!
Het gaat hier echt om Amaretto !!!
Ik heb de fokker gesproken !!!
ptiteblue schreef:Ja, en alles klopt, en we weten heel goed waar de papieren zijn en gaan een duplicaat vragen.
Ik dank jullie allemaal voor je hulp, er is hier niets meer te zeggen.
gr
annastasia schreef:Lante schreef:JA HOOR HIJ IS WERKELIJK EEN GRIBALDI !!!!
Ik heb de fokker gesproken !!!ptiteblue schreef:Ja, en alles klopt, en we weten heel goed waar de papieren zijn en gaan een duplicaat vragen.
Ik dank jullie allemaal voor je hulp, er is hier niets meer te zeggen.
gr
Mag ik vragen wat het nou precies is geweest?
Was het een paard welke niet door de hengstenkeuring kwam?
Heb je DNAonderzoek laten doen?
Hoe heb je de fokker achterhaald, en dan natuurlijk ook...... Hoe weet je nu waar de papieren zijn.
Ik ben erg benieuwd.......
annastasia schreef:Lante schreef:JA HOOR HIJ IS WERKELIJK EEN GRIBALDI !!!!

lundi schreef:JA HOOR HIJ IS WERKELIJK EEN GRIBALDI !!!!