Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kev schreef:Daarbij komt dat je beter niet kan rijden met een combinatie waarvan de aanhanger zwaarder is dan het trekkend voertuig.
@ 2misty2: kom je ook makkelijk de tunnels uit ed? Want ik vond het echt te weinig wat deze auto kon trekken..
haffiem schreef:Ik heb een terios 4wiel aangedreven (dit kan ik aan en uit zetten) Ik gebruik eigenlijk altijd 2wiel tenzij 4wiel nodig is. Ik rij geen einden met mijn trailer (1,5). Ik heb er geen problemen mee. Volgens mijn garage kan deze auto makkelijk een trailer 1,5 trekken met 1 paard erin.
mirgino schreef:@ikke
de mijne is standaard 4 WD en nu 9 jaar oud.
en geen last van.
mirgino schreef:wat wel een nadeel is met de Terios is dat de trailer iets omhoog aan de trekhaak hangt en daardoor iets onstabieler is dan achter onze Opel
), maar hij trekt verder goed. Qua comfort zou het beter kunnen, maar dat geldt vooral voor de bijrijder, mijn vriend heeft er meer last van dan ik. Ik heb mijn Feroza al jaren (6 jaar ofzo) en hij is verder fantastisch....
Elpharo schreef:Hoi hoi,
Ik heb zelf een Feroza (al jaaaaaaaaaaren) en ben er qua onderhoud en trekkracht tevreden mee. Hij trekt met volle trailer niet heel snel op (zonder ook niet), maar hij trekt verder goed. Qua comfort zou het beter kunnen, maar dat geldt vooral voor de bijrijder, mijn vriend heeft er meer last van dan ik. Ik heb mijn Feroza al jaren (6 jaar ofzo) en hij is verder fantastisch....
Als ik een andere auto ooit aanschaf gok ik dat het een RAV wordt, dan zit je ook hoog en het lijkt me een leuke auto. Fijn om te horen dat hij goed rijdt. Da's weer een positiefje
Overigens zei de Daihatsu dealer waar ik deze auto van heb gekocht dat de Terios de opvolger was van de Feroza en dat dat niet te vergelijken was. Hij vond de Terios een waardeloze trek-auto, snapte niet waarom dit de opvolger zou moeten zijn....