Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoeska schreef:Misschien kan de TS er even een verhaaltje bij typen wat we erin moeten zien. Ik zie nu namelijk alleen een huidplooi omhoog staam, kalig plekje erop, en daarboven iets 'golfigs', maar dat kan ook lichtval of haar zijn.
Ik heb dus nog wat hulp nodig bij het 'lezen' van deze foto.

DL_ schreef:Misschien is het verstandig gewoon éérst eens naar de vorige eigenaar te gaan en verhaal te halen. Gewoon op een vriendelijke manier, zonder meteen te gaan beschuldigen. Vraag of zij hiervan op de hoogte was/is en of zij weet waardoor het is gekomen. Misschien is er wel een hele logische verklaring voor.
Niet meteen assumpties doen en op bokt je gal spuwen, eerst informeren en zeker weten, dán paniek maken.
Kelly_Taco schreef:Goed opgelet als je dit na al die tijd pas ontdekt

DL_ schreef:Geinformeerd bij wie? Je eigen instructrice?
Dat voldoet in dit geval niet hoor.
vorame schreef:Pollewoppy schreef:Op de foto's is inderdaad weinig te zien.
maar voel je dat niet met poetsen?

AnjaW schreef:DL_ schreef:Geinformeerd bij wie? Je eigen instructrice?
Dat voldoet in dit geval niet hoor.
Welk geval.. het wordt nu toch wel wat wazig.
De DA heeft dit bevestigt dat het door intensief spoorgebruik komt, gelukkig heeft ze er geen last van
en helaas zal dit nooit meer overgaan![]()
De Hoefsmid, mijn instructeur... en nog vele anderen.....
Verder ga ik met DL mee, je kan niet bewijzen wíe hem stuk gereden heeft.... Jij of de vorige eigenaar gezien je hem al vier maanden hebt.
pharagirlke schreef:Vind bovendien maar eens terug een ontzettend braaf paard waar je ook nog een klik mee hebt, die betaalbaar is én die Z gelopen heeft.
DL_ schreef:In 4 maanden tijd kan je veel stuk maken, je kan niet eens zeker zeggen dat je het niet zelf gedaan hebt. Verder kan het ook nog steeds een soort van huidziekte zijn, zoals op pagina 1 al geopperd wordt, maar daar wordt gewoon niet op in gegaan.