Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annastasia schreef:Volgens mij heeft TS haar keuze al wel gemaakt (als ik zo haar berichten lees)
En dat is dat ze GEEN 2-paards wil, en een zadelkamer ook overbodig vind.
annastasia schreef:Ieder z'n keus, maar die paar 100 euro die je nu meer uitgeeft kun je over een aantal jaren besparen aan een andere auto die je dan (eventueel) nodig hebt.
karijn schreef:Ikke: Westfalia is inderdaad door Böckmann overgenomen.
Mirjam: Stam Aanhangwagens in Kaatsheuvel (of Sprang Capelle) verkoopt Böckmann. Ik weet niet of hij ook Westfalia levert, je zou eens kunnen informeren. Hij heeft ook regelmatig hele goede tweedehands Brenderups, waarover ik al eerder schreef, staan. Voor jouw activiteiten misschien wel handig om die tweepaards met zadelkamer te nemen. Gigaruimte zodat je je spullen niet meer achter je stoelen in de auto hoeft te stouwen. Wel zo veilig! Het tussenschot kun je permanent opzij zetten.
ikke schreef:Je had ook gewoon het schot kunnen verplaatsen, zodat je de ruimte van een 1,5-paards in een tweepaards hebt of domweg geen schot erin zetten. Je eigen creativiteit is de enige beperking
MirjamN schreef:Heel wat info verder en dan blijft er maar weinig over: Atec, blomert, Bockmann, Humbaur en Weijer. Sommige helemaal geen reactie van gehad (mag ik toch wel verwachten binnen twee weken) en sommigen zit het raampje te hoog, hebben geen 1,5 paards in het assortiment of geen hout. Ik wil deze week beslissen, dus ben benieuwd wat het wordt!
Rianneke schreef:ikke schreef:Je had ook gewoon het schot kunnen verplaatsen, zodat je de ruimte van een 1,5-paards in een tweepaards hebt of domweg geen schot erin zetten. Je eigen creativiteit is de enige beperking
Als je het schot verplaatst zit ie alsnog in de wegEn als je em er uit haalt hebben mijn paarden te veel ruimte
Dus voor mij was dat geen optie! Het ligt er gewoon aan wat jij belangrijk vind en ik vind het erg balngrijk dat het fijn werkt!
Maar ik moet zeggen dat ik nu ook vastloopMaar een 2 paards trailer zou me daarbij al helemaal niet hebben kunnen helpen
Misschien moet ik toch maar een aan vrachtwagen...
MirjamN schreef:Als je in twee weken tijd niet op een mail kan reageren, vraag ik me ten zeerste af hoe d service zal zijn... "Ik heb een kapotte trailer" "Komt u maar over een week of drie, dan hebben we tijd om hem te repareren!" Dus die jongens hebben hun kans gemist.
MirjamN schreef:Ik heb via de hoofdwebsites gezocht en niet op dealer, maar kwam toevallig bij een bockmann dealer uit en die is wel goed bezig! Maar dat scheelt misschien wel, dat de dealers er feller op zijn? Ben van een aantal merken doorverwezen naar dealers.
En welke merken heb je info van gekregen en welke gaat het worden? ze zitten bij mij allemaal rond de 5000 euro van 4700-5300 zeg maar.
MirjamN schreef:En welke merken heb je info van gekregen en welke gaat het worden? ze zitten bij mij allemaal rond de 5000 euro van 4700-5300 zeg maar.