Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Undercover schreef:nien_whit schreef:nee, klopt, daar zeg jij ook niks over, maar schimpje zegt wel dingen daar over. misschien niet helemaal letterlijk zo, maar ze zegt t wel.
maar dr paarden zien er idd goed uit
Maar misschien is het wel zo geweest.
Dat kan altijd nog, wij waren er niet bij toen Schimpje er was.
tommie6600 schreef:Wat schimpje zegt klopt helemaal. geen geld teveel paarden. Geen goede verzorging wel goede bedoelingen. wonden die werden behandeld met middelen wat nu niet eens meer is toegestaan en waardoor het erger wordt. Paarden die op beton en beetje mest staan. En vertrekken met de noorderzon zodra de schulden oplopen.Er zijn stichtingen die het veel beter voor elkaar hebben. Ik zou mijn paarden er nooit naar toe doen.
Kan mij haast niet voorstellen dat het nu beter is...
Suusx schreef:maar het klopt volgens mij wel dat ze te weinig geld hebben en te weinig tijd.. Als ze en genoeg geld hadden en genoeg tijd hadden waren ze denk ik wel een hele goeie stichting geweest. Als ik een stichting had en te weinig tijd en geld had dan zou mijn stichting denk ik ook niet geweldig zijn, misschien wel slechter dan true illusion, want true illusion is volgens mij niet echt slecht...ik denk gewoon dat ze zo veel mogelijk paarden en pony's willen opvangen, maar ze hebben gewoon te veel. als ze nou wat minder paarden en pony's hadden... want ze hebben naast alle stichting paarden als het goed is ook wel wat eigen paarden/pony's zoals rainbow, xantippe, willow en quana misschien zouden ze die dan moeten verkopen...
Citaat:Maar misschien is het wel zo geweest.
Dat kan altijd nog, wij waren er niet bij toen Schimpje er was.
Citaat:Maar ik wel, kom er al zo'n 13 jaar...
Kom de foto's in mijn albums en op de pc maar een keer bekijken.
Jordy schreef:Misschien in plaats van hier oordelen of ze het wel of niet goed doen, dat er misschien mensen in de buurt zijn die graag een verzorgpony willen of die het leuk vinden om uit te mesten en te helpen in ruil voor een uurtje rijden ofzo?
Moosje schreef:@ Jordy:
Er zijn verschillende meiden die een paard of pony huren of leasen. Ze betalen hier een bepaald bedrag voor per maand, en ontnemen M en E een hoop zorg, en delen ook mee in de kosten.
De meeste eigen paarden hebben vaste verzorgers, en bijna alle stichtingpaarden ook wel, behalve degenen die nu op de wei staan. Hoewel daar ook regelmatig meiden komen poetsen en knuffelen.
_Undercover schreef:Citaat:Maar misschien is het wel zo geweest.
Dat kan altijd nog, wij waren er niet bij toen Schimpje er was.Citaat:Maar ik wel, kom er al zo'n 13 jaar...
Kom de foto's in mijn albums en op de pc maar een keer bekijken.
Wil je dan zeggen dat je álle paarden kent?
Op elke plaats, een keer geweest bent waar de paarden staan?