Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dinopino schreef:maar in de vrachtwagen staat ze toch ook niet in de rijrichting dus dan is dat waarschijnlijk ook het probleem niet. Hoe is ze gewoon met stilstaan dan. Kun je rustig opstappen of doet ze altijd een stapje?
Ziezo_X schreef:Maar als ze op de poetsplaats staat en ik loop even weg dan begint ze wel meteen. Ook kan ze niet vaststaan tussen twee touwen/kettingen. (Weet niet of dat er ook nog iets mee te maken kan hebben..)
cissy schreef:Ziezo_X schreef:Maar als ze op de poetsplaats staat en ik loop even weg dan begint ze wel meteen. Ook kan ze niet vaststaan tussen twee touwen/kettingen. (Weet niet of dat er ook nog iets mee te maken kan hebben..)
Het heeft dus niks met de trailer zelf te maken maar meer met haar vreselijke ongeduldig zijn, ze kan gewoon niet stilstaan. Heb je wel eens geprobeerd haar net zo lang te laten staan tot ze ophield met schrapen? Kun je wel stilstaan als je er op zit en dan langer dan 10 minuten?
Lovely schreef:In ieder geval nooit een paard kluisteren in een rijdende trailer. Stilstaand zou je het wel kunnen proberen, maar dan misschien een voorbeen vastmaken aan de middenpaal bijvoorbeeld.
Bandida schreef:Lovely schreef:In ieder geval nooit een paard kluisteren in een rijdende trailer. Stilstaand zou je het wel kunnen proberen, maar dan misschien een voorbeen vastmaken aan de middenpaal bijvoorbeeld.
Ik heb enige jaren terug een paard in een trailer (van een onbekende) losgesneden dat zich aan het ophangen was in zijn een rubberen aanbindstang, en zichzelf onmogelijk aan meer lucht kon helpen omdat de voorbenen gekluisterd onder hem in lagen. Toeval dat we een mes bij hadden, en dat de klep open stond zodat we het zagen. Bezint eer ge begint.. als het gekluisterd fout gaat, gaat het gelijk héél fout.