Baukjexx schreef:Heel veel oefenen, oefenen, oefenen... Totdat je er flauw van wordt! Je moet gewoon het gevoel krijgen, weten wanneer je in moet draaien en hoeveel je moet draaien. Ik heb 6 uurtjes les gehad in totaal en toen heb ik examen gedaan. Gelijk de eerste keer gehaald. Dit kwam puur omdat ik thuis gewoon tot vervelens aan toe geoefend heb met achteruit rijden, inparkeren ga zo maar door!
Succes voor de mensen die moeten afrijden!
En zorgen dat je je zenuwen onder controle hebt
Het rijden gaat bij mij prima tot het moment dat het voor het echie moet. Maar goed morgen krijg ik tabletten van de dokter, dus woensdag moet het goed gaan. Van de week nog maar een paar keer met de trailer oefenen.
. Dus leek het hun verstandig dat ik extra lessen zou nemen. Woensdag heb ik bijna 6 uur gereden, en het ging hartstikke goed
. Alleen mijn bochtje achteruit gaat nog niet altijd goed 

!
.. moet om 8 uur beginnen met lessen, en om 3 uur op examen.
Ben nu naar een andere rijschool gegaan waar ik zaterdag ochtend mijn eerste les heb gehad. Voelde ook meteen goed aan en hij zou mij die middag nog terug bellen. Is ook niet gebeurd, begin me nu af te vragen of er een vloek op mij heerst ofzo
Dus ben erg benieuwd of hij mij nog terug gaat bellen een dezer dagen of niet...