Wat is zijn plan er dan mee, wist hij waarom ze zo was?
Jammer, las dit topic pas net en was erg benieuwd hoe het haar bij jullie zou vergaan.
Wel vreemd en jammer voor je dat ze zo ineens weg is terwijl jij haar zou ophalen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Apoc schreef:Dierenarts erbij en het bleek dat ze verlamd was bij haar staart, sommige ruggenwervels waren niet goed.haar gebit is er vreselijk aan toe waardoor ze niet goed kan en wil eten, hoeven zien er niet uit. Ze is rond de 3 - 4 jaar. Ze zal iedergeval nooit bereden kunnen worden en er zit een grote kans in dat ze het veulen niet op de normale manier kan afleveren. Ze is nu gisteren terug gestuurd naar die handelaar, wat ik vreselijk vind. Mijn vriendin kwam tot de conclusie dat ze het paard niet kon redden, vanwege de dierenartskosten, stalling, etc. Ze vertelde mij dit verhaal pas op donderdag avond, waardoor ik ook niet veel tijd had om iets te verzinnen om dit paard over te nemen.
Ik zit nog steeds met de gedachten om dit paard bij die handelaar weg te halen, we mogen haar immers zo meenemen. Mijn paard staat gestalt waar eigenlijk alleen maar andere 'zielige' dieren staan en ik weet zeker dat de eigenaresse daar he tniet erg zal vinden als ik haar daar neer zet. Het enige probleem is dat ik ook krap bij kas zit en nou zou ik graag willen weten hoe jullie erover denken?? Is dit het wel waard, want ik haal hiermee natuurlijk wel iets gigantisch op mijn hals, wat ik erop zich wel voor over heb. Alleen zit ik ermee in mijn maag of ze het uberhaubt wel gaat halen, zeker met een waarschijnlijke keizersnee op komst.... Ik ben wel al bezig geweest op deze korte termijn met een inzamelingsactie, maar goed, daar kom je ook niet echt ver mee....