voor de rest heel mooi paard en goed bereidbaar
dus ja ik zou niet teveel bieden
je kunt uiteraard eerst even aan haar vragen waar ze zelf aan zit te denken
daynici schreef:Dag mensen, ik zit met een klein prachtig probleem,
Vandaag ging ik weer met mn verzorgpaard rijden, toen ik bezig was met het opzadelen kwam de eigenaresse langs, en ik raakte met haar aan de praat over dat ik zo gek ben met Yoery het paard dus en dat ik dankzij hem eindelijk van mn angst af ben , en dat ik hem echt niet meer kon missen, en wanneer zij hem ooit wou verkopen om wat van reden ook dat ik hem graag wou overnemen,zij zij daarop dat ze er wel el aan paar keer over gedacht heeft om hem te verkopen maar nog niet echt door heeft gepakt en dat was eigenlijk het einde van het gesprek, nou kkom ik net thuis van het rijden krijg ik een berichtje: je mag joury wel kopen kijk maar wat je voor hem wilt geven ik hoor het nog wel, dit vind ik natuurlijk prachtig mooi om te horen en op dit moment ben ik natuurlijk helemaal hotel de botel, maar nou mijn probleempje wat moet ik voor een 18 jarig paard geven die allergisch is voor stof en stro, maar wat wel m2 met een vorige eigenaar heeft gelopen, ik wel zijn huidige eigenaresse natuurlijk niet voor de kop stoten met een veel te lage prijs., maar ik zou hem wel heel graag willen kopen
)