Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
arun schreef:ZDHR : zoals ik al zei stuur aangetekend schrijven, indien deze niet opgehaald word speelt dit in jullie voordeel later (dit duid aan dat de tegenpartij expliciet wil tegenwerken), stap 2 vredegerecht (ik weet niet hoe dit heet in NL of dit uberhaupt bestaat) ... dit is de enige weg die je volgens mij kan volgen om alles correct te doen. Gesproken woorden hebben geen enkele waarde jammer maar zo is het ... hoe goed je iedereen vertrouwt altijd een contract maken (zelfs dan loopt het nog niet over). Je kan altijd een advocaat aanspreken, eerste concultatie is normaal gratis maar deze zal je ook hetzelfde zoals ik zeggen.
sassefras schreef:halster om en aan de boom knopen, is ze helemaal maf

pubelia schreef:is de stal eigenaar niet met een andere stal eigenaar bevriend?
Dan had je haar paarden tijdelijk daar kunnen onder brengen. (je moet bevriend zijn omdat het dan niet jou stallings geld kost) en dan kan je inderdaad dreigen om ze andere te verkopen. En dat ze niet komen te weten waar ze nu staan voordat ze betaald heeft...

voor 'die ander'. Maar ja.... de merrie kon er ook niks aan doen. Ben ook telefonisch bedreigd, heb hier toen melding van gemaakt bij de politie. Heb een vreugdedansje gedaan toen ze d'r beesten op kwam halen, ook ik had geen contract met haar, alles mondeling (was een 'vriendin' he ahum). Dit doe ik dus ook NOOOOIT weer
Ze blijkt ook overal al geweigerd te worden ivm stalgeldachterstand en nog wel meer 'vergrijpen'
Sommigen leren het ook nooit