Kopen? Niet kopen? Ik weet het niet...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:08

Niet doen, als ik je samenvatting zo lees komt er zoveel twijfel bij je boven en dan zou ik het niet doen.

Je hebt nu iets met hem mee gemaakt en misschien kan je beter een andere pony zoeken die wél bij je past. Het word dan even zwaar, maar uiteindelijk, als het dan wel klikt met je nieuwe pony waar je dan elke dag met plezier op stapt..

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 05:47

Sabine, je kunt beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt...

Ik weet niet of je inmiddels al een beslissing hebt genomen, maar veel sterkte ermee!!! :(:)

imd

Re: Kopen? Niet kopen? Ik weet het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 07:45

Wel doen, als het écht niet wil kun je hem altijd nog wegdoen en dan is de teleurstelling net zo groot, maar wat belangrijk is is dat je dan wéét dat het niet werkte, in plaats van dat je straks de hele tijd gaat zitten denken "had ik hem nou maar gekocht"!
Als ik je berichten zo lees ben je gek op die pony! Neem de tijd en het komt allemaal echt wel goed!

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:59

Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb je al een beslissing genomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:57

:j De beslissing is genomen, het gaat gewoon door :)
Het is nog allemaal niet echt officieel, het aankoopcontract is nog niet getekend :P maar het wordt wel gewoon mijn pony :j

Zal nog wel een topic maken als het echt allemaal officieel is, droom al 15 jaar van zo'n topic (naja, zolang droom ik al van een eigen paard, de forums zijn wat later gekomen maar maakt niet uit) dus ga ik dat ook gewoon doen :Y) ookal loopt het een beetje anders dan bij de doorsnee-mensen... :+

Trouwens, dit hebben we ondertussen ookal achter de rug:
[VVDD] Onze allereerste grondwerkles, we zijn vertrokken ...

En dit is er ondertussen ook gebeurd:
[VVDD] Oh, wauw. Haha

:D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:04

Wat super Sabine, gefeliciteerd! *\o/*

Thats_Me
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:10

Groot gelijk dat je toch tot koop over bent gegaan :j Mocht het echt niet lukken kun je altijd nog verkopen en zeggen dat je het geprobeerd hebt!

Veel plezier gewenst D:

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:12

hoi sabine!! superbeslissing uiteindelijk!! Ik heb tussen de tijd dat ik mijn paardje kocht en haar kon afhalen gedacht dat ik gek was geworden!! Ik dacht echt dat ik geen eigen paard wilde hebben! achteraf heb ik haar nu bijna een jaar en ben ik nog steeds gelukkig als ik haar zie.
Ik heb met mijn verzorgpaard verglijkbaar als jou meegemaakt!
Ik was op een gegeven moment zo bang voor hem dat ik bijna 4 maanden niet op hem heb durven rijden (buiten op hol en in de bak op hol) Mijn zelfvertrouwen was ver beneden nul. Maar als ik op stal kwam hinnikte hij zo blij naar me dat ik hem ben blijven verzorgen. Ik ben op een gegeven moment grondwerkles gaan nemen en na 1 maand zag ik al verschil. Mijn HO werd ook echt een HO. Doordat ik meer zelfvertrouwen kreeg ben ik ook weer gaan rijden. Eerst een rondje en er dan bibberend vanaf maar dat werd steeds langer; al zorgde ik wel dat ik nooit alleen reed ivm. Na een paar weken merkte ik dat hij veel meer naar mij luisterde en niet meer overal voor schrok als ik hem ergens met zelfvertrouwen langs stuurde. Ik ben er nu van overtuigd dat we een superteam vormen en de volhouder wint!!! Ik weet zeker dat jij met jouw keuze de goede gemaakt hebt! Hopenlijk heb je nu evenveel plezier van je eigen paardje als ik met mijn eigen meid en mijn half eigen verzorgpaardje!!!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:53

[***] schreef:
:j De beslissing is genomen, het gaat gewoon door :)
Het is nog allemaal niet echt officieel, het aankoopcontract is nog niet getekend :P maar het wordt wel gewoon mijn pony :j

Zal nog wel een topic maken als het echt allemaal officieel is, droom al 15 jaar van zo'n topic (naja, zolang droom ik al van een eigen paard, de forums zijn wat later gekomen maar maakt niet uit) dus ga ik dat ook gewoon doen :Y) ookal loopt het een beetje anders dan bij de doorsnee-mensen... :+

Trouwens, dit hebben we ondertussen ookal achter de rug:
[VVDD] Onze allereerste grondwerkles, we zijn vertrokken ...

En dit is er ondertussen ook gebeurd:
[VVDD] Oh, wauw. Haha

:D

Gefeliciteerd Sabine!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Wat ontzettend gaaf!! En hopelijk gaat het snel beter tussen jullie en kun je weer lekker van Cobe genieten!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:26

Alvast van harte gefeliciteerd!