siskeh schreef:oww hij kan springen?
dan is het probleem toch alleen nog dat jij niet kan springen??
of is er dan nog een ander probleem??
Ja hij kan springen
& ik kan ook springen ,
en nee verder is er geen probleem ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ikwashier schreef:Vind je ook beetje raar overkomen ?![]()
Ik vind hem heel erg leuk! Waarom zou je het niet proberen? Nee heb je, ja kun je krijgen. Haha.
En verder komen in de sport.. Tsjaa, denk niet dat het opeens lukt met een paard dat 'wel hoog' kan hoor..

Mik_ schreef:Ik snap je ergens wel. Ik bedoel, een fjord is nou niet echt het meest typische springpaard om mee te gaan springen.
Maar als je nu eens jezelf in ieder geval de beginselen aanleert met je pony. En je rijdt af en toe op de paarden van je zus. Kun je er daar niet één van lenen om mee te springen? Dan heb je iedereen gelukkig! Als je pony dan iets meer ervaren si en jij ook, kun jij nog verder op een paard, en kan iemand anders lol hebben van je pony. Een 4 jarige is nog LANG niet oud
_Micha_ schreef:Dit geeft wel even goed weer dat je geen vertrouwen in je fjord hebt.
Omdat IEDEREEN zegt dat je niet ver kan komen met een fjord vind jij dat ook maar?
Als mensen tegen mij zouden zeggen dat ik iets niet zou kunnen bereiken (wat ik super graag zou willen) met mijn pony zou ik er juist ontzettend veel voor doen om die mensen te laten zien dat ze géén gelijk hadden. Maar zo ben ik....
En is het niet juist éxtra stoer als het je wél leuk om op een lekker niveau te komen met je fjord? Net zoals ehm MelanieB dat is dan wel een tinker maar daar word hélemaal over gezegt dat ze niet kunnen springen, dat is een tinker van 1.40 die 1.35 springt!
Dat is toch klasse als je dat voor elkaar krijgt?
_Micha_ schreef:Ik hoef verder niets te weten, maar vind een reactie met alleen dat is wel zo maja.. een beetje vreemd. Volgens mij wíl je alleen maar horen dat mensen zeggen ja je moet je fjord weg doen. en heb je je keuze al gemaakt.