Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scaramouche schreef:lovemeintje schreef:ik was lid van amozone die is gestopten ik kreeg voor het zelvde geld bit.tot eind van mijn abo op amazone(nog 2 maanden dus) gebeld want ik wil de bit niet en als ik niet had opgezegt zat ik er dus nog aan vast wandt zeiden ze dan moest ik het bij hun opzeggen. zo blij dat ik op tijd was!!
Ik had begrepen dat je een keuze kreeg om met Bit verder te gaan, maar de Bit heb ik dus in mijn maag gesplitst gekregen!
Ik heb hem ook meteen afgezegd maar zit er nog wel een jaar aan vast echt niet normaal!
De Bit hoef ik dan ook nooit meer te hebben en als ik de veranderingen zo bekijk is het een noodsprong omdat het ook met Bit niet goed gaat.

miep1979 schreef:Ik moet hem nog lezen maar ben zeer teleurgesteld dat ze eerst melden dat abbo's van Bit GRATIS het blad Dressuur ontvangen en ze nu 3 bitten van ons jatten en hiervoor 2 x Dressuur in onze schoot mikken
Zal er ook een briefje over wijden
Had het netter gevonden als ze dit in een eerder nummer geplaatst hadden dat ze deze plannen hadden
?? Daar zullen ze ook iets voor moeten regelen vind ik
Op zich vind ik het extra blad Dressuur niet onaardig maar dat is leuk voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd.
worteltje schreef:Ik ben nog het hardst geript van allemaal vind ik.
Ik had een abonnement op amazone.
Hebben ze de afgelopen bitten steeds 2 bitten in mijn brievenbus gedumpt als compenstaie wat heb ik daar nu aan.
keer hetzelfde boekje.
Vanuit belgie betaal ik voor een abonnement 83€ heb in november betaalt voor een nieuw jaar.
En nu krijg ik maar 8 nummers meer.
Schandalig vind ik het.
sarosxx schreef:Hier ook een trouwe Bit lezeres. En hoe zit het als je al lid bent en toch voor 11 Bits per jaar hebt betaald? Krijg je dan een gedeelte van je abonnements kosten terug?? Daar zullen ze ook iets voor moeten regelen vind ik
Op zich vind ik het extra blad Dressuur niet onaardig maar dat is leuk voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd.
Ben benieuwd hoe ze dat dan met de Paardenkrant lezers gaan doen, als die ook een extra blad dressuur vorig jaar kregen. Daar ben ik ook lid van, zou ik nu ook minder Paardenkranten gaan krijgen??? Scaramouche schreef:lovemeintje schreef:ik was lid van amozone die is gestopten ik kreeg voor het zelvde geld bit.tot eind van mijn abo op amazone(nog 2 maanden dus) gebeld want ik wil de bit niet en als ik niet had opgezegt zat ik er dus nog aan vast wandt zeiden ze dan moest ik het bij hun opzeggen. zo blij dat ik op tijd was!!
Ik had begrepen dat je een keuze kreeg om met Bit verder te gaan, maar de Bit heb ik dus in mijn maag gesplitst gekregen!
Ik heb hem ook meteen afgezegd maar zit er nog wel een jaar aan vast echt niet normaal!
De Bit hoef ik dan ook nooit meer te hebben en als ik de veranderingen zo bekijk is het een noodsprong omdat het ook met Bit niet goed gaat.
en met als gevolg dat veel mensen geen bit abbo meer willen..... miep1979 schreef:Misschien kunnen we op bokt om hulp vragen er zijn vast wel bokkers die verstand van rechten hebben en ons kunnen vertellen of het contractbreuk is en abbo's dus per direct opgezegd kunnen worden omdat Reed het contract veranderd heeft zonder vooraankondiging wat dit inhoudelijk zou gaan betekenenen met als gevolg dat veel mensen geen bit abbo meer willen.....