BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:33

volgens mij stond er op de accgiro die ik gepost heb 71 euro voor n abo Bit??

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:39

Scaramouche schreef:
lovemeintje schreef:
ik was lid van amozone die is gestopt |( en ik kreeg voor het zelvde geld bit.tot eind van mijn abo op amazone(nog 2 maanden dus) gebeld want ik wil de bit niet en als ik niet had opgezegt zat ik er dus nog aan vast wandt zeiden ze dan moest ik het bij hun opzeggen. zo blij dat ik op tijd was!!

Ik had begrepen dat je een keuze kreeg om met Bit verder te gaan, maar de Bit heb ik dus in mijn maag gesplitst gekregen!
Ik heb hem ook meteen afgezegd maar zit er nog wel een jaar aan vast echt niet normaal!
De Bit hoef ik dan ook nooit meer te hebben en als ik de veranderingen zo bekijk is het een noodsprong omdat het ook met Bit niet goed gaat.

nee bij mij werd het gewoon omgezet in bit helaas het is gewoon eenn zootje daar gelukkig ben ik en eind februarie vanaf zucht.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:52

Goede brief die je hebt verstuurd. Ziet er netjes / beleefd uit :j

Ik wilde juist net lid worden van de Bit, maar als ik het zo lees, begin ik daar nu hard aan te twijfelen. Ik denk dat ik hem gewoon zo los in de winkel blijf kopen. Als ik hem dan doorblader in de winkel en hij bevalt me niet kan ik hem altijd nog laten liggen en kijken voor een ander paardenblad.

Mizoan

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:59

Ik moet hem nog lezen maar ben zeer teleurgesteld dat ze eerst melden dat abbo's van Bit GRATIS het blad Dressuur ontvangen en ze nu 3 bitten van ons jatten en hiervoor 2 x Dressuur in onze schoot mikken :(

Zal er ook een briefje over wijden :D
Had het netter gevonden als ze dit in een eerder nummer geplaatst hadden dat ze deze plannen hadden

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:04

Ik heb de bit nog niet eens ontvangen!!! :( daar ben ik ook boos om. Als ik hem los zou kopen zou ik hem zelfs nog sneller hebben dan dat ik hem nu heb met een abo.)

De dressuur erbij vindt ik niet erg als dressuurmiep,maar minder bit wel!

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:05

Voor de mensen die de bit al hebben,hoe is het gedeelte over lusitano's?
Ik zit met smart te wachten op de bit vanwege dit artikel.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:08

miep1979 schreef:
Ik moet hem nog lezen maar ben zeer teleurgesteld dat ze eerst melden dat abbo's van Bit GRATIS het blad Dressuur ontvangen en ze nu 3 bitten van ons jatten en hiervoor 2 x Dressuur in onze schoot mikken :(

Zal er ook een briefje over wijden :D
Had het netter gevonden als ze dit in een eerder nummer geplaatst hadden dat ze deze plannen hadden

Ben ik met je eens. Ik vond het blad Dressuur leuk, maar voel me een beetje voorgelogen.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:35

Een abbonnement kost 59,95 voor 8x bit en 2x dressuur.

8x bit kost slechts 54,- euro.... Lekker abbonnement... Hoe dan ook betaal je voor het blad dressuur!

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:49

Hier ook een trouwe Bit lezeres. En hoe zit het als je al lid bent en toch voor 11 Bits per jaar hebt betaald? Krijg je dan een gedeelte van je abonnements kosten terug :Y) ?? Daar zullen ze ook iets voor moeten regelen vind ik :( Op zich vind ik het extra blad Dressuur niet onaardig maar dat is leuk voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd.

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:52

Ik heb me echt net een maandje geabbonneerd, jammer dat ze dat dan van te voren niet even aangeven.
Ik ben ook niet zo geeïnteresseerd in de Dressuur, ik abbonneer me ook niet voor niets op de Bit.
Als dit zo blijft dan denk ik dat ik alvast mijn abbonnement opzeg, ben ik in ieder geval op tijd, 11 maanden voor de vervaldatum.

worteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:00

Ik ben nog het hardst geript van allemaal vind ik.
Ik had een abonnement op amazone.
Hebben ze de afgelopen bitten steeds 2 bitten in mijn brievenbus gedumpt als compenstaie wat heb ik daar nu aan.
keer hetzelfde boekje.
Vanuit belgie betaal ik voor een abonnement 83€ heb in november betaalt voor een nieuw jaar.
En nu krijg ik maar 8 nummers meer.
Schandalig vind ik het.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:12

Heb de nieuwe Bit wel in de bus gehad, maar nog niet geopend. Denk dat als zij eenzijdig de afspraak wijzigen dat je zonder pardon direct kunt opzeggen. Da's toch een sooort van contractbreuk? Ze hebben immers niets overlegd en hoopten er denk ik op dat mensen het gewoon zullen accepteren.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:23

Zo, ik heb ook een mail gestuurd met de mededeling mijn abbonnement op te willen zeggen! Ik ben niet van plan extra te betalen voor een blad dat ik niet wil :)

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:27

worteltje schreef:
Ik ben nog het hardst geript van allemaal vind ik.
Ik had een abonnement op amazone.
Hebben ze de afgelopen bitten steeds 2 bitten in mijn brievenbus gedumpt als compenstaie wat heb ik daar nu aan.
keer hetzelfde boekje.
Vanuit belgie betaal ik voor een abonnement 83€ heb in november betaalt voor een nieuw jaar.
En nu krijg ik maar 8 nummers meer.
Schandalig vind ik het.

Ik ga er ook op reageren bij Bit, ik heb ook voor 11 nummers betaald. Als iedereen nou een brief schrijft?
En 83 euro is wel heel erg veel voor 8 nummers en de zogenaamde 2 gratis Dressuur blaadjes!
Ik heb ook een jaar lang twee Bitten per maand gehad, twee keer iets van gezegd en toch kreeg ik ze nog, ja ik blijf niet bellen, heb elke maand iemand blij mee gemaakt :D

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:57

sarosxx schreef:
Hier ook een trouwe Bit lezeres. En hoe zit het als je al lid bent en toch voor 11 Bits per jaar hebt betaald? Krijg je dan een gedeelte van je abonnements kosten terug :Y) ?? Daar zullen ze ook iets voor moeten regelen vind ik :( Op zich vind ik het extra blad Dressuur niet onaardig maar dat is leuk voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd.

Dat vraag ik mij ook af. Mijn abo was in oktober afgelopen en is toen weer voor een jaar verlengd, maar ik heb dus nu betaald voor minder Bitten. Ook ik ben geen dressuurmens, kijk juist elke maand uit naar de Bit en nu moet ik hem 3x missen |( Ben benieuwd hoe ze dat dan met de Paardenkrant lezers gaan doen, als die ook een extra blad dressuur vorig jaar kregen. Daar ben ik ook lid van, zou ik nu ook minder Paardenkranten gaan krijgen???

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:05

Ik krijg er ook een beetje een nare smaak van. Je krijgt een juichende brief erbij hoe geweldig het nieuwe aanbod is. Ik vind het blad Dressuur wel aardig, maar niet als vervanger voor Bit. Het blad dressuur zou er gratis bij verstrekt worden. Nou niet dus, je betaald omgerekend ongeveer 4 euro per blad. Maar ik voorspel dat over enige tijd het blad Dressuur geïntegreerd wordt in Bit en krijg je nog maar 8 bladen voor dezelfde prijs................

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:10

Scaramouche schreef:
lovemeintje schreef:
ik was lid van amozone die is gestopt |( en ik kreeg voor het zelvde geld bit.tot eind van mijn abo op amazone(nog 2 maanden dus) gebeld want ik wil de bit niet en als ik niet had opgezegt zat ik er dus nog aan vast wandt zeiden ze dan moest ik het bij hun opzeggen. zo blij dat ik op tijd was!!

Ik had begrepen dat je een keuze kreeg om met Bit verder te gaan, maar de Bit heb ik dus in mijn maag gesplitst gekregen!
Ik heb hem ook meteen afgezegd maar zit er nog wel een jaar aan vast echt niet normaal!
De Bit hoef ik dan ook nooit meer te hebben en als ik de veranderingen zo bekijk is het een noodsprong omdat het ook met Bit niet goed gaat.

HOOOOOOOOO wacht effe!
Is dat abbonnement gewoon zomaar automatisch doorgegaan bij jou?!
Ik had ook de amazone en heb nu tijdelijk de bit, ik ga het wel even controleren want ik was niet voor niets lid van de Amazone en niet van Bit.
Amazone was nl. maar 30 euro ipv. 50 per jaar.
Mijn moeder zegt dat ze niks betaald heeft v/d bit, maar dat gaan we nakijken.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 31-01-09 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:11

zo ben ik blij dat ik net opgezegd heb. Wat een gang van zaken zeg. Ik vond het blad al achteruitgaan maar nu al helemaal. belachelijk zeg.

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:36

Ik kreeg ineens een acceptgiro van de bit dat ik moest betalen, toen wist ik dat er iets niet klopte, ik heb een mail gestuurd naar de Bit dat ik het geen manier van doen vind en meteen opgezegd maar daar heb ik alleen een standaard mailtje op terug gekregen: ik moest betalen voor dit jaar omdat ik laat was met opzeggen. Ik hoop dat Bit een flinke douw krijgt.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:54

Met Knhs pas kost een Bit-abo je 39,95 per jaar.
In principe kun je dan dus het beste meteen weer opzeggen, anders kost het 2e jaar je 71 euro?
Wat een verschil zeg :oo

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:06

Wat een gedoe zeg.
Ik heb hier ook nog de accept liggen voor een nieuw jaar (die loopt van 1-1-09 t/m 31-12-09,dus ook te laat om op te zeggen) ,maar hier staat alleen BIT en geen dressuur.
Ik ben benieuwd,vind het een beetje raar dat je er niet van te voren over ingelicht wordt.
Goede brief trouwens,misschien moet iedereen die het er niet mee eens een brief sturen....Wellicht helpt het.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:10

Misschien kunnen we op bokt om hulp vragen er zijn vast wel bokkers die verstand van rechten hebben en ons kunnen vertellen of het contractbreuk is en abbo's dus per direct opgezegd kunnen worden omdat Reed het contract veranderd heeft zonder vooraankondiging wat dit inhoudelijk zou gaan betekenen :? en met als gevolg dat veel mensen geen bit abbo meer willen.....

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:17

miep1979 schreef:
Misschien kunnen we op bokt om hulp vragen er zijn vast wel bokkers die verstand van rechten hebben en ons kunnen vertellen of het contractbreuk is en abbo's dus per direct opgezegd kunnen worden omdat Reed het contract veranderd heeft zonder vooraankondiging wat dit inhoudelijk zou gaan betekenen :? en met als gevolg dat veel mensen geen bit abbo meer willen.....

Volgens mijn man kan je nu door gewijzigde voorwaarden je abbo opzeggen, maar kan dat ook meteen en krijg je dan je geld terug is dan de vraag.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:22

@Scaramouche..... je zou zeggen dat het de plicht van Reed is om dit verzoek per direct in te willigen aangezien zij niet voldoen aan het geleverde wat afgesproken is bij het aangaan van een abbo.........

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:39

Klopt, maar ik heb netjes betaald omdat ik geen zin had in gezeur, maar het lijkt wel of ze daar op speculeren. (ik heb op het moment geen puf om zo'n gevecht aan te gaan, maar dit krijgt zeker nog een staartje, gezien de reacties hier). Mijn abbo stopt eind dit jaar en dan is het voor mij eind verhaal Bit.