Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Balte schreef:Ik heb vooraan een zijklep, paarden gaan er altijd langs achteren in en langs voren weer uit. De kleinste staat het meeste rechts en maakt de kortste draai, de grootste links, die heeft dan het grootste gat.
Zo kan ik in mijn eentje heel makkelijk met tweepaardstrailer en twee paarden werken, meenemen op wedstrijd, naar training, van weide veranderen, alles dus.
Maar dan zit je nog steeds met het dilemma, eerst vastzetten of eerst stang erachter.
Bij het eruit halen is het idd makkelijker.

anneliesdj schreef:Ja dat kun je wel zeggen maar soms kun je gewoon niet anders dan alleen ermee bezig zijn.
Napie schreef:Heel simpel: klep open, ik heb geen achterstang, tussenschot en deurtje in mijn trailer dus wurm ik mij tussen twee pony's door naar voren, halstertouwen eraan en terug zeggen. Twee pony's tegelijk eruit. Of: voorklep oplaag en 1 voor 1 eruit.
Zo gemakkelijk: shetlandpony's
_Cynthia_ schreef:heeft iemand trouwens tips hoe je het beste kan oefenen? Die van mij is trouwens 4jr.
). _Cynthia_ schreef:heeft iemand trouwens tips hoe je het beste kan oefenen? Die van mij is trouwens 4jr.