Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Her gaat inderdaad ook om een 2.0 benzine. En zou ook voor 1,5 paards trailer zijn waar voorlopig alleen een eigen pony in wordt vervoerd.
Ikke, ik vind het een mooie auto maar wel heel groot hoor.. en ik heb dan liever wat minder km's voor hetzelfde geld.
Naath86 schreef:Ik heb mijn post nog iets gewijzigd, ik bedoelde een E pony.
Maar toch denk ik dat er dan tussen die twee auto's nog wel een tussenweg is. Ook wordt ik niet vrolijk van de mrb denk ik..
Echt grote afstanden rij ik overigens niet en op de snelweg eigenlijk helemaal niet.. Hier in Drenthe hebben we alleen maar 80 km wegen
Naath86 schreef:En wat rijd ie gemiddeld dan? Of stond dat erbij?
Dit is de auto die we op dit moment op het oog hebben.
http://www.autotrader.nl/auto/volvo-v40 ... s-tot-7000
ikke schreef:Naath86 schreef:Her gaat inderdaad ook om een 2.0 benzine. En zou ook voor 1,5 paards trailer zijn waar voorlopig alleen een eigen pony in wordt vervoerd.
Ikke, ik vind het een mooie auto maar wel heel groot hoor.. en ik heb dan liever wat minder km's voor hetzelfde geld.
Zolang je er niet mee gereden hebt, zeg je dat........
Maar als je per se voor de klasse rond die V40 blijft kijken, zou ik wel kijken naar iets met wat meer power. Het kan allemaal wel maar op kritische momenten kun je met die Range Rover gewoon gas bijgeven en je uit de voeten maken waar je met die V40 alleen maar de optie snelheid verminderen hebt omdat je simpelweg vermogen te kort komt om het overige verkeer eruit te rijden.
Naath86 schreef:We komen van een grande punto, dus dit zal qua laadruimte al heel wat zijn voor ons!
1200 wordt wel krap denk ik?
Raamzicht schreef:Hoe zit het met een volvo v70 xc automaat. 193pk. Mag 1600 trekken. Iemand ervaring hiermee?
Is dat stabiel voor een 1,5 ifor williams (800?) met een paard van 500kg?
En hoe zit het met de zogenaamde vier wiel aandrijving?
Zij er evt een 2paards ifor met 1 paard erin achter kunnen of Is dat teveel gevraagd?
PrizTwir schreef:Een vriendin van mij heeft ook een Volvo v70 en heeft daar een tweepaards achter hangen, maar ik denk dat die dan wel meer mag trekken.
De Quattro van mijn vriend is echt perfect! Dat ligt zo stabiel met natte wegen.