Lieser schreef:Gini schreef:
Het ging specifiek over de situatie van Yontheke die een leegloop in haar stal opmerkt. Ik zeg vanuit de kant van de klant wat ik in dit geval leuker zou vinden. Niets meer, niet minder. Nergens vreemde redenatie, puur een advies met een persoonlijk tintje. Dat ook perfect genegeerd kan worden.
Dus als je boodschappen elke maand duurder worden, in plaats van 1 keer per jaar, ga je weg bij de supermarkt? Dan ben ik benieuwd waar je nu je eten koopt, want het afgelopen jaar gingen de prijzen van de boodschappen bijna wekelijks (!) omhoog.
Nogmaals, ik bood gewoon een mogelijke oplossing aan voor Yontheke om vrijblijvend te bekijken en ik poneerde geen algemene stelling voor iedere pensionstalling in de Benelux, laat staan voor iedere supermarktketen in West-Europa. Ik vind het zonde dat er zo een karikatuur van mijn bericht gemaakt wordt. Misschien is het constructiever om dan een andere optie voor Yontheke aan te dragen wat de leegloop van haar stal tegenhoudt?
Yontheke, ik hoop oprecht dat je een oplossing vindt zodat je de leegloop een halt kan toeroepen of nieuwe klanten in een andere budgetcategorie weet aan te trekken.