Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LadyMadonna schreef:Kopie verzekerings bewijs heb ik werkelijk nog nooit ergens af hoeven geven of ook maar laten zien...
StalNollie schreef:Als ik het zo lees is de eigenaar totaal ongeschikt coor dit type paard geen ervaring en dan een zenuwachtig paard. Je haalt daarbij weer ellende naar binnen ben ik bang
.
, maar dat soort mazzel heb je niet met iedere uitbreker.
. Als je daar geen trek meer in hebt TS snap ik dat trouwens heel goed
...Het zit je niet mee!
senna21 schreef:Als jij aansprakelijk bent voor de fratsen van deze Houdini, zou ik nog eens heel goed nadenken of dit voor jou wel loont.
IHN schreef:Tja...duutsland he...je moet hier zelfs een verzekering hebben voor je grond eigenlijk..als een inbreker bijv. Struikelt over een steen op mijn erf kan ik dokken.
IHN schreef:Tja...duutsland he...je moet hier zelfs een verzekering hebben voor je grond eigenlijk..als een inbreker bijv. Struikelt over een steen op mijn erf kan ik dokken.
bello2005 schreef:IHN schreef:Tja...duutsland he...je moet hier zelfs een verzekering hebben voor je grond eigenlijk..als een inbreker bijv. Struikelt over een steen op mijn erf kan ik dokken.
joa belachelijk. ik wilde graag naar duitsland verhuizen, totdat ik kreeg te horen dat ik me per se moest verzekeren incl mijn dieren. no fu cking way..