ShamalArabs schreef:Pfff ik neem de moeite niet eens.. gewoon van het terrein af gooien en desnoods het paard in de tuin zetten of aan de voordeur knopen. Kost minder geld en gezeur.
Oh, dat zou ik niet kunnen... Soms voor het paard niet en soms een pure principe kwestie...

Geplaatst: 28-10-13 17:30
               Geplaatst: 28-10-13 17:30				         
 die ging, zodra ze hoorde dat je op zoek was naar andere stalling, de stallen met kettingen op slot doen en stallen in de omgeving bellen om je zwart te maken
 die ging, zodra ze hoorde dat je op zoek was naar andere stalling, de stallen met kettingen op slot doen en stallen in de omgeving bellen om je zwart te maken  dat je een wanbetaler bent etc.
 dat je een wanbetaler bent etc.

, ik vind het ook allemaal maar raar en onlogisch. Stalgenoot van mij heeft de betreffende instantie een mail gestuurd met diverse vragen en daar ook geen sluitend antwoord op gekregen. Boete is blijkbaar ook 'slechts' 250,- ipv de 1000,- die hier genoemd wordt.
 , ik vind het ook allemaal maar raar en onlogisch. Stalgenoot van mij heeft de betreffende instantie een mail gestuurd met diverse vragen en daar ook geen sluitend antwoord op gekregen. Boete is blijkbaar ook 'slechts' 250,- ipv de 1000,- die hier genoemd wordt.