Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Weet hoe frustrerend het is als je er zoveel tijd in hebt gestopt en opnieuw kan beginnen.kvulden schreef:K*t zaterdag de kap voor de 2x in de primer hier en daar nog even weer wat schuren. Hij staat buiten dus staat zo weer te roesten. Hele middag druk maar leuk in de primer. Kom ik de volgende dag bij de trailer ligt alle primer op de grond en is over mijn hele trailer gelopen. Ik kon wel janken. Weer overal roestplekjes. En ik had toch echt de goede metaal primer grrrr. Dus op mijn relaxe zondag weer alles geschuurd en nu eerst maar zink alu er op gespoten. En.....dat staat eigenlijk best wel gaaf. Kan ik dat er zo oplaten? Is geheel weer en corrosie bestendig toch?
trysteffy schreef:Ik had dan ook een paar vraagjes.
Ik ben dan nu mijn trailer opnieuw aan het verven. Maar zat toch me te bedenken om over een paar maanden dan alles te laten vervangen. Ik zie dan heel veel verschillende prijzen van 50 tot 400 euro wij willen dan zelf doen is dat dan goedkoper? En kan er een 18mm in of ga je toch echt naar de 22 of 24 mm toe kwa bodem? En kan dan de zelfde platen dan op de klep? De wanden?
Ik bedoel over de wanden en bodem had me tekst uit een andere topic gekopieerd
. En dan hebben we het nog niet eens over het afkitten, bevestigingsmateriaal en eventueel nieuwe rubber matten.
trysteffy schreef:Ik heb al geluk dat ik voor het afkitten al iemand heb dus daar zit gelukkig geen kosten aan.
Dat word dus op me volgende salaris wachten of even doorsparen :p
Het balangrijkst vind ik dat de bodem gewoon straks vervangen moet worden als ie niet goed is. Want tja wil niet in ene dat het paard er doorheen zakt...
Ik laat hem er nog niet opstaan.
Zou het wel kunnen om te oefenen kijken of ie er in wilt?
kvulden schreef:Gloa is iets van 3mm genoeg? En die kan ik dan afkitten. Nu heb ik een bodemplaat met antislip het lijkt wel een beetje rubber. Zouden jullie er dan toch een rubbermat inleggen?