Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne37 schreef:Hoi,
Ik heb nog een waardebon liggen waarmee je je B-E rijbewijs kunt halen: gewonnen via vakantieveilingen voor 305 Euro. Nu blijkt dat ik in Belgie mijn B-E moet halen (ben een paar jaar geleden naar Belgie verhuisd en mijn rijbewijs is nu omgezet naar een Belgisch rijbewijs) dus als iemand interesse heeft om deze over te nemen hoor ik dat graag! Het is een dagopleiding (of verdeeld in 2 dagen) van 6 uur met praktijkexamen + lunch. Lokatie is Breda. Je moet binnen nu en 3 maanden een reservering hebben gemaakt.
Iemand interesse?
Tinkels schreef:balen Lotteettol... oefen je thuis veel??
Ontzettend poedersuiker lijkt me het.. zal het donderdag wel beleven.. maar je weetdat je het kunt... en dan mislukt het op z'n moment..
) wat ontzettend zuur dat je het nog niet hebt! 

Tinkels schreef:Jee Nikkielvis, kijkt z'n examinator dan niet even verder? Zullke situaties kun je toch niet altijd voor zijn?
brrr ga er wel wat tegenop zien....
. Tinkels schreef:Tinkels schreef:Jee Nikkielvis, kijkt z'n examinator dan niet even verder? Zullke situaties kun je toch niet altijd voor zijn?
brrr ga er wel wat tegenop zien....
niet dus.. ben ook gezakt...
Oude vrouwtjes op fietsen... sh.itttttttttttttttttt
verrichtingen gingen redelijk maar een oud vrouwtje staptje van haar fiets en daardoor kwam er een situatie die niet zo fijn was.. moest voor der stoppen.. ze had voorrang.. als ze doorfietste kon ik zo achter haar langs draaien.
Maar nee hoor dat mens moest er dus af.... daardoor stond ik ineens scheef op de weg...
situaties inschatten is voor mij niet onbekend. Maar helaas ontstaan er soms situaties waardoor je zakt, en daar baal ik best van.. dus zit ff niet op je reactie te wachten. Tinkels schreef:Bedankt voor je leuke reactie Ikke![]()
Snap zelf ook wel dat je daar op kunt zakken, maar ben jij rij instructeur?
Zelfs mijn rij instructeur zei dat het dikke pech was!
Tinkels schreef:Eneuh.. jou reactie klopte niet echt...
De fietsen deed juist IETS! IETS wat ze niet moest doen! Ze fietse gewoon rechtdoor.. en daar stopte ze plots mee... maar goed.. jij kunt vast ontzettend goed rijden.
Tinkels schreef:Ik heb al bijna 10 jaar m'n rijbewijs, met enige stuurervaring dussituaties inschatten is voor mij niet onbekend. Maar helaas ontstaan er soms situaties waardoor je zakt, en daar baal ik best van.. dus zit ff niet op je reactie te wachten.

Evenals de theorie die je moet kennen, wel fijn om dat van te voren al gezien te hebben zodat je het niet op de dag zelf pas voor het eerst hoort en meteen allemaal onthouden moet.
Ik ga niet vertellen hoe mijn examens gegaan zijn, daar zijn jullie niet mee geholpen, maar ik heb dit meerdere malen van andere gehoord. Het is en blijft moeilijk en een moment opname. Dat wat jou in je examen is gebeurt, Tinkels, kan je ook overkomen als je wel dat papiertje hebt en ook al stond je even schuin op de weg, dat is mijns inziens niet het einde van de wereld...dat komt ook wel weer goed. Balen voor je!