Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
luve_rozes schreef:Heeft TS ongelijk, kan de verkoper het paard rustig terugnemen. Of het erop laten aankomen..
stef schreef:Als je jezelf door 20 pagina's worsteld kom je berichten tegen die suggereren (let wel he, suggereren!) dat het paard mogelijk gestolen zou kunnen zijn (ja, er kan zoveel). Ik kan daar niet zoveel mee eerlijk gezegt zolang de berichten op een dergelijke suggestieve toon zijn
superwoman schreef:luve_rozes schreef:Heeft TS ongelijk, kan de verkoper het paard rustig terugnemen. Of het erop laten aankomen..
Ben ik het niet mee eens!
Het paard is ondertussen kreupel geworden - oorzaak onbekend
Als de TS ongelijk heeft, zie ik alleen maar nadelen voor de verkoper om het paard terug te nemen, terwijl dat bod wel is gedaan (info van stef via de stal, niet de ts)
Nogmaals, we hebben niet alle feiten!
enca schreef:is geen suggestieve toon, nogmaals leer lezen, het wordt gezegd hoe het zit maar door al het geroep en getier lezen jullie niet wat jullie moeten lezen
En ja ik vínd (laat ik het dan zo zeggen) suggestief.
maar t topic schiet er geen zak mee op natuurlijk. We draaien in een onconstructief kringetje rond en verzanden in welles nietes spelletjes.... tja....
luve_rozes schreef:Dan treedt de verkoper in contact met de koper, regel je een onderzoek. Is er niks aan de hand, zijn de kosten van het onderzoek voor de koper, is het foute boel, dan paard terug, restitutie van de aankoop prijs, en het onderzoek. Dan hoeft de verkoper nog niet geweten te hebben dat er een probleem was, maar hij heeft zelf ook onderzoeksplicht bij aankoop vh paard.
enca schreef:weet je wat me nog het meeste opvallend aan heel het bokt.nl-forum, dat er hier een leuk spelletje van gemaakt wordt, eerst op de kap van TS, dan op de kap van adri, dan op de kap van iedereen die ook maar niet volgens de harde kern van dit topic antwoord. Ik ga naar de volwassen-forums, daar wordt tenminste informatie gegeven op de vragen die gesteld worden.
OKHannes schreef:Oei wat lees jij de dingen zoals je ze wilt lezen. Kritiek leren is een belangrijk aspect van volwassen zijn ...zie ik in deze reactie niet terug.
Blijkbaar leest en schrijft enca steeds wat anders dan wat wij lezen en schrijven