Anoli schreef:Maar goed dit topic is een nutteloze discussie, want wij mensen zijn nooit tevreden en willen altijd goedkoper.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd hoef ik niet goedkoper want ik ben zeer tevreden over mijn huidige DA, hij is deskundig, eerlijk en schrijft geen onnodige medicatie voor.
Anoli schreef:Ik overdrijf niet, jullie overdrijven met al die "belachelijke" prijzen... Als je niet tevreden bent stap je toch over naar een goedkopere dierenarts?
Dan wordt je toch gewoon een "shopper"
Alsof 'shoppen' verkeerd is??
Dat is dus het probleem, alsof je niet goede zorg voor een redelijke prijs mag hebben?
Het juist goed dat klanten zich wat bewuster worden van het feit dat ze kunnen shoppen, dan worden er ook niet zulke prijzen gevraagd.
En ja, die prijzen komen zeker ergens vandaan; van de praktijk die elke 5 jaar verbouwd moet worden, omdat er elk jaar nieuwe computers moeten komen, omdat dat RX apparaat elke 3 jaar vervangen moet worden, omdat er elke 3 jaar nieuwe bedrijfsauto's gekocht moeten worden.
Dan ben ik toch wel heel blij met mijn DA die niet zo nodig in een splinternieuwe auto hoeft te rijden, die zijn RX apparaat gebruikt tot het oud is en die gewoon een bankje van MP haalt voor in de wachtkamer ipv een speciaal op maat gemaakte lederen designbank.