je rijdt dan een stuk rustiger over de drempels enzo.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laurabram schreef:Dat was bij mij dus ook de achterliggende gedachte. Ik had de neiging om met de auto wel voorzichtig over de hobbel te gaan en dan te snel op te trekken zodat de aanhanger erachteraan kwam stuiteren. Denken aan paard in trailer is een goede voor mij om het rustig aan te doen. Instructeur zei ook heel streng: als je zo rijdt met een paard achterin wil hij er noooooiiiiit meer in.
annastasia schreef:Dan zou ik je paard inderdaad groot gelijk geven mocht deze er niet meer in gaan als jij zo hard wegcrosst als de trailer/aanhanger nog boven de drempel is.![]()
btw. Voel je dat niet als je aanhanger nog op die drempel is? Lijkt me voor jezelf nl ook niet prettig.
annastasia schreef:Dan zou ik je paard inderdaad groot gelijk geven mocht deze er niet meer in gaan als jij zo hard wegcrosst als de trailer/aanhanger nog boven de drempel is.![]()
btw. Voel je dat niet als je aanhanger nog op die drempel is? Lijkt me voor jezelf nl ook niet prettig.
Karin schreef:Mag een mens misschien de tijd krijgen om iets te leren aanvoelen?

)