Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amanda2 schreef:Ik heb niet aangegeven van de Dressuur af te zien, ik keurde hun handelswijze af.
Ben bang dat ik nu geen Dressuur ga onvangen, grr laat ze in het vervolg n mail sturen want heb duidelijk niet goed genoeg opgelet ad telefoon. . .dikke bult...
zij wijzigen ook hun voorwaarden, verander jij die toch ook. Daarbij komt dat ik denk dat ze daar niet echt een probleem van gaan maken..

C_arola schreef:Ik heb nog steeds geen bericht van hun kant vernomen. Ga maandag bellen en dan wil ik meteen horen dat mijn abo is stopgezet en ik het geld terug krijg. Dit duurt me veelste lang.
Dik een week nodig hebben om zo'n reactie als hierboven te sturen lijkt mij niet nodig. Ik vind het echt schandalig wat een zooitje ongeregeld. Had in eerste instantie spijt dat ik mijn abo opgezegd had, inmiddels niet meer. tessii1991 schreef:IK had vanochtend dit bericht op hyves gezet:
Ik vind het echt schandalig dat dit zomaar even doorgevoerd wordt en dat wij het maar moeten pikken
Ik heb niet gevraagd om de dressuur, en al helemaal niet om ervoor te betalen.
Daarbij heb ik vorige week een mail gestuurd en gisteren weer, op beide nog geen antwoord gehad.
Echt schandalig!
Nu krijg ik vanmiddag opeens een mail, is wel heel toevallig![]()
Beste Bit-abonnee,
We konden u telefonisch niet bereiken, vandaar deze mail.
Onlangs ontvingen we van u onderstaande e-mail, waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de verandering bij Bit. Dat spijt ons en vanzelfsprekend gaan wij dit rechtzetten. We zijn momenteel in overleg om tot een goede oplossing te komen. We willen uiteraard de beste oplossing om het recht te zetten. Helaas kost dit even tijd, aangezien we te maken hebben met vele verschillende groepen abonnees.
Via deze mail willen we u mededelen dat we aan een oplossing werken en er bij u op terugkomen.
Graag zouden we uw telefoonnummer ontvangen, zodat we u persoonlijk een oplossing kunnen bieden.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
Aart Freriks
Uitgever Bit
Ik had er helemaal geen nummer bijgezet, dus die zullen ze wel achterhaald hebben in het systeem,
maar aangezien ik niet thuis ben kunnen ze me idd niet bereiken,
dus heb nu me mobiel nummer toegezonden, hopelijk krijg ik morgen een telefoontje