BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 20:46

Ik heb niet aangegeven van de Dressuur af te zien, ik keurde hun handelswijze af.
Ben bang dat ik nu geen Dressuur ga onvangen, grr laat ze in het vervolg n mail sturen want heb duidelijk niet goed genoeg opgelet ad telefoon. . .dikke bult...

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:45

amanda2 schreef:
Ik heb niet aangegeven van de Dressuur af te zien, ik keurde hun handelswijze af.
Ben bang dat ik nu geen Dressuur ga onvangen, grr laat ze in het vervolg n mail sturen want heb duidelijk niet goed genoeg opgelet ad telefoon. . .dikke bult...

Dan bel je ze toch gewoon en zeg je dat je erover hebt nagedacht en dat je ook de dresuuur die teslotte gratis zou zijn ook graag wil ontvangn :+ zij wijzigen ook hun voorwaarden, verander jij die toch ook. Daarbij komt dat ik denk dat ze daar niet echt een probleem van gaan maken..

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:21

IK had vanochtend dit bericht op hyves gezet:
Ik vind het echt schandalig dat dit zomaar even doorgevoerd wordt en dat wij het maar moeten pikken
Ik heb niet gevraagd om de dressuur, en al helemaal niet om ervoor te betalen.

Daarbij heb ik vorige week een mail gestuurd en gisteren weer, op beide nog geen antwoord gehad.
Echt schandalig!

Nu krijg ik vanmiddag opeens een mail, is wel heel toevallig :+

Beste Bit-abonnee,

We konden u telefonisch niet bereiken, vandaar deze mail.

Onlangs ontvingen we van u onderstaande e-mail, waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de verandering bij Bit. Dat spijt ons en vanzelfsprekend gaan wij dit rechtzetten. We zijn momenteel in overleg om tot een goede oplossing te komen. We willen uiteraard de beste oplossing om het recht te zetten. Helaas kost dit even tijd, aangezien we te maken hebben met vele verschillende groepen abonnees.

Via deze mail willen we u mededelen dat we aan een oplossing werken en er bij u op terugkomen.
Graag zouden we uw telefoonnummer ontvangen, zodat we u persoonlijk een oplossing kunnen bieden.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Aart Freriks
Uitgever Bit

Ik had er helemaal geen nummer bijgezet, dus die zullen ze wel achterhaald hebben in het systeem,
maar aangezien ik niet thuis ben kunnen ze me idd niet bereiken,
dus heb nu me mobiel nummer toegezonden, hopelijk krijg ik morgen een telefoontje ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:22

Ik vraag me wel af of ze met een centraal voorstel komen of alleen de "klagers" tegemoetkomen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:27

Ik heb nog steeds geen bericht van hun kant vernomen. Ga maandag bellen en dan wil ik meteen horen dat mijn abo is stopgezet en ik het geld terug krijg. Dit duurt me veelste lang.

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:30

Ik heb vandaag bericht ontvangen met het verzoek mijn telefoonnummer door te geven. Ik heb zo'n vermoeden dat ze mij binnenkort gaan bellen.....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:43

Dit zijn allemaal maatregelen voor mensen die al abonnee zijn. Hoe gaat dat met nieuwe abonnees. Ik zit echt niet te wachten op een blad als dressuur. Ben benieuwd of ze dat ook omgooien, anders blijf ik hem wel in de winkel kopen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:49

Op de hyves staat; We zijn bezig met een oplossing voor het probleem met de abonnementen. Echter, iedereen is op een verschillend moment ingestapt met een abonnement, dus wat we als oplossing bieden, moet voor iedereen kloppen. Dit blijkt nog niet zo eenvoudig.

Iedereen die ons vorige week en deze week op bit@reedbusiness.nl mailde mét telefoonnummer, is gebeld. Van de rest van de mailers hebben we geprobeerd een telefoonnummer te achterhalen om contact op te nemen. Heb je gemaild zonder telefoonnummer, dan krijg je nu een mail terug.

En zodra we er uit zijn wat de beste oplossing is, hoor je het.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:28

maar.. ik heb dus gemaild via het contactformulier vanaf de site, daar moet je je telefoonnummer invullen.. plus dat ik heb gevraagd om telefonisch contact in het mailtje, maar nog steeds 0,0 reactie van ze :S

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:01

Ik heb gemaild zonder telefoonnummer, maar dan wacht ik wel tot ze terugmailen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:47

C_arola schreef:
Ik heb nog steeds geen bericht van hun kant vernomen. Ga maandag bellen en dan wil ik meteen horen dat mijn abo is stopgezet en ik het geld terug krijg. Dit duurt me veelste lang.

Ik heb ook geen reactie ontvangen -:(- Dik een week nodig hebben om zo'n reactie als hierboven te sturen lijkt mij niet nodig. Ik vind het echt schandalig wat een zooitje ongeregeld. Had in eerste instantie spijt dat ik mijn abo opgezegd had, inmiddels niet meer.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:49

Ik heb 10 dagen op een antwoord moeten wachten en heb dezelfde mail ontvangen als Tessi :+ Dus mijn telefoonnummer maar doorgegeven, hoop dat ze vandaag bellen!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:14

Ik vond de BIT zowiezo niks meer aan en dat kwam idd door te veel aandacht voor dressuur en mennen. Niet mijn ding aangezien ik western rij! Ik koop hem dan ook niet meer. Ik kijk nu liever in de ROS of AMAZONE.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:27

tessii1991 schreef:
IK had vanochtend dit bericht op hyves gezet:
Ik vind het echt schandalig dat dit zomaar even doorgevoerd wordt en dat wij het maar moeten pikken
Ik heb niet gevraagd om de dressuur, en al helemaal niet om ervoor te betalen.

Daarbij heb ik vorige week een mail gestuurd en gisteren weer, op beide nog geen antwoord gehad.
Echt schandalig!

Nu krijg ik vanmiddag opeens een mail, is wel heel toevallig :+

Beste Bit-abonnee,

We konden u telefonisch niet bereiken, vandaar deze mail.

Onlangs ontvingen we van u onderstaande e-mail, waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de verandering bij Bit. Dat spijt ons en vanzelfsprekend gaan wij dit rechtzetten. We zijn momenteel in overleg om tot een goede oplossing te komen. We willen uiteraard de beste oplossing om het recht te zetten. Helaas kost dit even tijd, aangezien we te maken hebben met vele verschillende groepen abonnees.

Via deze mail willen we u mededelen dat we aan een oplossing werken en er bij u op terugkomen.
Graag zouden we uw telefoonnummer ontvangen, zodat we u persoonlijk een oplossing kunnen bieden.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Aart Freriks
Uitgever Bit

Ik had er helemaal geen nummer bijgezet, dus die zullen ze wel achterhaald hebben in het systeem,
maar aangezien ik niet thuis ben kunnen ze me idd niet bereiken,
dus heb nu me mobiel nummer toegezonden, hopelijk krijg ik morgen een telefoontje ;)

Ik heb vanochtend precies dezelfde mail gekregen.
Ik had ook een reactie verstuurd zonder mijn telefoonnummer te vermelden. Maar bij de klantenservice is mijn o6-nummer bekend, omdat ik dat altijd als contactnummer opgeef en ze hebben me al een keer eerder op mijn 06-nummer gebeld toen ik mijn abbonnement wilde opzeggen. Mijn telefoon heb ik altijd bij de hand, maar heb ze hebben dat nummer niet gebeld. Ze hebben dus totaal niet de moeite genomen om in het klantenbestand mijn gegevens erbij te zoeken en mij alsnog op mijn mobiel te bellen.
Dit heb ik dus ook als reactie terug gemaild zonder mijn nummer te vermelden, ben dus benieuwd wat voor reactie ik daarop krijg.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:30

Ik had gemaild zonder telefoonnummer op te geven.
Na een paar dagen kreeg ik keurig een mail terug dat ze het bericht ontvangen hadden en dat mijn abonnement stopgezet zou worden.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:31

Nobbygaard: dat kan dan wel weer een weekje duren :Y)

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:33

Grobegni schreef:
Nobbygaard: dat kan dan wel weer een weekje duren :Y)

Dat zal vast wel weer, maar ik heb alle tijd. :D

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:36

in het kader der klantenservice krijgen ze van mij een grote onvoldoende..
omdat ze a) niets laten horen op een mailtje, nog niet eens een bevestiging dat ze het bericht hebben ontvangen
b) ze in mijn ogen niet zoeken naar een logische en praktisch toepasbare oplossing, maar te pas en te onpas een oplossing verzinnen per abonnee
c) ergens in dit topic vermeld was dat er een brief zou komen voor alle leden van BIT met uitleg over de oplossing: die is er ook nog steeds niet

ik snap dat het mensenwerk is, en dat er veel mensen bij betrokken zijn die als abonnee zijnde gecontacteerd moeten worden, maar dit alles bij elkaar vind ik een onprofessioneel zooitje

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:06

Ik heb op de hyves gevraagd hoelang het duurde om een reactie te krijgen dat ze meteen zouden doen volgens de bericht dat ik hier eerder gecopiëerd op heb gezet.
Dit omdat ik al lang wacht en nog niks heb gehoord.
Zit er toch aan te denken om op te bellen, het is toch niet normaal dat ze zo omgaan met leden...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:12

De Hyves wordt door heel andere mensen beheerd dan de klantenadministratie. Ze gaan echt niet via Hyves antwoorden.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:16

Ik ben wel naar tevredenheid geholpen... vond dat 8 nummers los kopen in de winkel voordeliger was.
Heb geen interesse in extra's, dus de eerste 5 voorstellen had ik geen behoefte aan. Nu hebben ze me op 11 nummers Bit gezet hebben is mijn abbo gelukkig weer voordeliger en hoef ik er niet in de winkel om. Dat scheelt toch weer ;)

Ik heb ook nog even verder geinformeerd: Volgend jaar wordt het abbo wel definitief 8x Bit en 2x dressuur. Voor mij denk ik alsnog reden om op te zeggen en te gaan voor de losse nummers.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:16

Dan moeten ze op hyves niet zeggen dat de klantenbeheer naar iedereen een email stuurt die dag.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:21

Kunnen ze er wel opzetten maar dan nog moet je bij klantenbeheer zijn.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:24

Ik bel ze op dit moment op, het duurt mij te lang als zij uberhaupt nog wat doen.
Hoor net dat er 16 wachtenden voor me zijn om de abo te beeindigen, ben ik blij dat ik gratis bel :+

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:09

Nou na 25 min eindelijk een persoon aan de lijn gekregen en mijn abo opgezegd.
Ze wou het per 31 juli stopzetten en ik heb gezegd dat ik het per nu wou doen omdat zij contractbreuk hebben gepleegd.
Ook erbij verteld dat ik dit per email en via hun website had doorgegeven (en er niks op had gehoord).
Ze kon meteen de email erbij halen en zou het per nu stopzetten, hier kreeg ik een schriftelijke bevestiging van en mijn restitutie zou terug gestord worden.
Nu dit alles nog even afwachten en dan ben ik er gelukkig van af.
Mochten er dus meerdere mensen zijn die te lang wachten op antwoord en het stop willen zetten, bellen is kennelijk sneller (je moet dan wel 25 min aan de lijn hangen, dus niet altijd gratis) maar je krijgt wel meteen antwoord.