Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kim1207 schreef:Mn trailer weegt 970 kilo leeg. Mn 2 zwaarste paarden:740 kilo en 660 totaal dus zon 2400 kilo. Nu heb ik graag wat over. Welke auto kan dit trekken ( ik zoek grijs kenteken overige s). Ik heb nu jeep grand cherokee maar de kosten die ik er aan heb gehad en waarschijnlijk ook nog wel krijg zijn me wat te gortig. Dat is jammer als je niet zelf kunt sleutelen!!
. Omdat we zo'n vreselijk goede ervaringen hebben met deze auto. Alleen de nieuwe auto is tien jaar jonger (bj2009) en heeft flink wat meer luxe

Mando schreef:Dat vraag ik me ook af ikke.
Ik ben een rustige rijder en schakel gewoon netjes
Dus vertel het me maar.
De hyundai staat er wel om bekend als je de reviews lees
Maar om nu weer a €2000 de bak te laten reviseren dan sterk ik dat geld liever in een nieuwe auto.
Zal ook 2 banden moeten een de uitlaat wordt slecht
Zijn ook weer extra kosten.
Ook de abs ring is al 3x vervangen.
Ik heb hem met 30.000 gekocht en er staat nu 243000 op de teller zonder verdere problemen
Ik baal er behoorlijk van. ...
Mando schreef:Nou. .. ik rij heel rustig.
Met de trailer rustig rond de 85km en verder heb ik nooit haast.
Daarom vatten wij het ook niet
Mando schreef:Ik dump de vraag hier maar eens neer.
Wij hebben een Santa Fe 2.2 tdi maar die is aan vervanging toe. Voor de 3e keer de versnellingsbak kapot. 1e keer bij 100.00km 2e keer bij 202.000km en nu bij 243.000km weer.
Zo'n paardenmeisje als dat ik ben wilde ik wel weer een flinke bak hier voor terug hebben. Dacht zelf aan een Suzuki Grand Vitara of de Toyota RAv4 of iets anders groots....
Genoeg andere opties bekeken maar eigenlijk niets naar onze zin kunnen vinden in deze hogere uitvoeringen. Eigenlijk wil ik gewoon de Santa Fe houden maar mijn vriend wil geen Hyundai meer terwijl hij met op dit euvel na nog nooit heeft laten staan...
Rex_Rolfo schreef:Er zijn uitzonderingen, maar de meeste Britse en Japanse auto's hebben de tankdop links, Amerikanen en Continentaal Europa rechts. Het stapt namelijk makkelijker uit als je de deur niet tegen de tapzuil hoeft te stoten.
Dingen als een Opel Agila valt niet onder de uitzonderingen, dat is namelijk een Suzuki Wagon R+ met Opel lopo erop. Gek genoeg is een Toyota Aygo volledig Europees -> toch tankdop links. Om het nog gekker te maken, broertje 107 heeft 'm wel rechts, maar zusje C1 dan weer links
zal wel aan die dwarse types bij Land Rover liggen........