betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 18:34

katiavl schreef:
Libella schreef:

Voor standaard pakketten wordt er NIETS getekend!

Maar beweerde ze niet eerst dat haar "flatgenoot" had getekent?

niet getekend, had aangenomen, anders wilde ik idd die lijst zien, kijken welke naam het was, maar nee, ze hebben afgegeven zonder te ondertekenen zeggen ze
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gerepareerd.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:12

Als ze niet weten welke postbode het afgegeven heeft, en er is ook geen lijst, van wie weten ze dan dat het bij je huisgenoot afgegeven is? Snap niet dat TNT zelf niet ziet hoe ongelofelijk doorzichtig hun verhaal is...

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:18

Citaat:
Voor standaard pakketten wordt er NIETS getekend!

Citaat:
Maar beweerde ze niet eerst dat haar "flatgenoot" had getekent?

"In ontvangst had genomen" als ik me niet vergis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:25

Ze moeten echt wel weten welke postbode het is geweest Ja
Neem aan dat elke postbode zijn eigen straal van bezorgen heeft.
En neem aan dat hij die dag ook ingeklokt heeft...anders weinig loon voor hem Lachen
Maar dat geven ze dus gewoon niet vrij.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:38

Goh, zouden ze nattigheid voelen en de tactiek toepassen van het "we doen gewoon niks dan lost het probleem zichzelf op"?

Wat een slechte klantenservice van TNT, even iets kwijtmaken van 200 euro en dan gewoon doen of je neus bloedt. In plaats van hun verantwoording te nemen gewoon op een ander afschuiven, imo erg slecht!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 00:49

runningkawa schreef:
En neem aan dat hij die dag ook ingeklokt heeft...anders weinig loon voor hem Lachen

dit weten ze ook wel hoor Ja

ik ben ex-postbode en kan je vertellen dat ze rooster bijhouden wie welke wijk heeft gelopen
en nee postbodes lopen tegenwoordig vaak wisselende wijken Knipoog
maar wat ik zei Knipoog ze houden het bij

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:06

Lang leve de TNT, kunnen ze niet weer gewoon PTT van maken, want sinds dat bedrifj het regeld gaat er zóveel fout!

Ik hoop dat je je pakje krijgt, het is wel vervelend zo voor je. Andere partijen hebben hun geld en jij hebt niks.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 10:42

idd, en tnt heeft fijne site waarop staat dat j-e met klahten kun-0t bellen en mailen. als ik -bel krijg ik te horen dat libella zaken met hun kan doen , ik niet, en als ik mail en een vraag stel, krijg ik een zeer afwijekend antwoord terug en niet eens iets wat met mijn vraag te maken hefet en kan je weer niet reageren op die mail, maar moet je opnieuw klachten procedure doorlopen, krijg je dan te horen, dat er onderzoek moet plaats vinden

ja, dat weet ik, daarom mailde ik ook, omdat dat was afgerond volgens tnt en ik niet mee eens was!!!

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:00

Krijg je als je TNT belt een klantenservice aan de lijn met mensen die je direct verder kunnen helpen (in hoeverre ze je tot nu toe dan geholpen hebben...) of moeten zij het intern weer verder uitzoeken? En heb je een klachtnummer of dergelijke toegewezen gekregen waar je naar kan refereren als je weer belt of moet je telkens opnieuw het verhaal uitleggen? In hun computersysteem zullen ze toch wel met een soort van dossiernummer werken lijkt mij.

Nou ja, helaas klinkt het tot nu toe idd als een "kastje naar muur"-verhaaltje. Ik denk dat jij en Libella samen toch druk moeten blijven uitoefenen bij TNT. Laat je niet zomaar afscheppen hoor!

O ja, nog een tip; schrijf van elk telefoongesprek met TNT de datum, tijdstip en naam van medewerker aan de lijn. Je raakt anders namelijk op een gegeven moment zelf ook het overzicht kwijt.

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:47

naadje24 schreef:
runningkawa schreef:

dit weten ze ook wel hoor Ja

ik ben ex-postbode en kan je vertellen dat ze rooster bijhouden wie welke wijk heeft gelopen
en nee postbodes lopen tegenwoordig vaak wisselende wijken Knipoog
maar wat ik zei Knipoog ze houden het bij

haha het zou wel mooi zijn als ze dat niet deden... Jah goh, jullie zijn allemaal postbode en gaan jullie nu maar post bezorgen.. Maakt niet uit wie, waar en wanneer :-p
Ik neem aan dat (zeker een bedrijf als de TNT) gewoon met roosters werkt? Vandaag werkt pietje, jantje en klaasje en moeten wijk 1, 2 en 3 gelopen worden, nou dan doet pietje 1, jantje 2 en klaasje 3.

Lynn, ik hoop dat je wat vind!! Ik had ook een pakketje besteld (gelukkig stuk minder duur dan de jouwe) en maakte me al helemaal bezorgd of het wel kwam! was blij toen de postbode aan de deur stond vanmiddag!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 19:25

werken zeker met roosters,
helemaal omdat ze eingelijk zoveel mogelijk parttimers in dienst willen hebben , liefst onder de 25 uur (vanaf 25 uur contracten kosten geld bij het ontslag van de werknemer door de oprotpremie die er dna volgens de kleine lettertjes betaald mag gaan worden)
door al het parttime personeel is het onmogelijk om zonder goede roostering te werken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:54

Nikitah86 schreef:
haha het zou wel mooi zijn als ze dat niet deden... Jah goh, jullie zijn allemaal postbode en gaan jullie nu maar post bezorgen.. Maakt niet uit wie, waar en wanneer :-p
Ik neem aan dat (zeker een bedrijf als de TNT) gewoon met roosters werkt? Vandaag werkt pietje, jantje en klaasje en moeten wijk 1, 2 en 3 gelopen worden, nou dan doet pietje 1, jantje 2 en klaasje 3.

Lynn, ik hoop dat je wat vind!! Ik had ook een pakketje besteld (gelukkig stuk minder duur dan de jouwe) en maakte me al helemaal bezorgd of het wel kwam! was blij toen de postbode aan de deur stond vanmiddag!

nou.....vroeger had iedere postbode gewoon zijn "vaste wijk' ...dus waren er geen roosters Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:03

Als TNT zo slecht is waarom gaan bedrijven dan niet aan een kleiner koeriersbedrijf?

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:07

griebels schreef:
Als TNT zo slecht is waarom gaan bedrijven dan niet aan een kleiner koeriersbedrijf?

We zijn druk op zoek, alleen het vervelende is dat de meeste koeriersbedrijven met een kmvergoeding werken. Als er toevallig iemand is die een betaalbare firma kent voor een vast tarief per pakket?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 00:07

Via de TNT (ja ja) heb je een service die Parcy heet, dat kost 8,95 wordt bij je opgehaald en verzonden, kan dus enkel verzekerd gedaan worden. Ik ga ze zeker uit proberen als het weer wat rustiger is Lachen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:59

libella: ik zou als ik jouw was eens naar packs&flowers kijken
die werken met paketzegels per gewicht
moet getekend worden voor ontvangst, ze werken netjes en snel!

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:09

naadje24 schreef:
Nikitah86 schreef:

nou.....vroeger had iedere postbode gewoon zijn "vaste wijk' ...dus waren er geen roosters Knipoog

maar dan was er dus toch ook een soort van rooster? die postbode loopt die wijk.. moest toch wel ergens vastleggen of iemand (leiding?) zijn die dat wist.. lijkt mij in ieder geval heeel logisch.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:14

tuurlijk is dat vastgelegd dat postbode pietje wijkie A als vaste wijkie heeft gekregen...maar dan was het dus ook makkelijker te achterhalen dan nu...

en ja ze kunnen en ik vind ook dat ze het moeten achterhalen welke postbode het nu geweest is,maar als ik mij terugdenk aan de "baas" dan zijn ze te lui of willen ze het gewoonweg niet opzoeken ,teveel moeite..

geloof er overigens niet in dat ze de postbode in bescherming zouden nemen hoor ...tegenwoordig zoeken ze allerlei redenen om hun mensen te kunnen ontslaan omdat ze met een overschot zitten Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 13:12

waarom wil tnt niet de naam geven dan?
Tuurlijk werken hun met roosters, is overal zo, en hij heeft een lijst bij zich, want hij had er met d ehand 28 van gemaakt ipv 2.

Ik heb weer gebeld en hun kondne me niet verder helpen omdat ik afzender niet ben, geloof dat libelle er nu wel mee bezig is.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:18

Angelstears schreef:
libella: ik zou als ik jouw was eens naar packs&flowers kijken
die werken met paketzegels per gewicht
moet getekend worden voor ontvangst, ze werken netjes en snel!

dat zou dan miss ook iets voor ons zijn , heb je toevallig linkje?

er is een heel zadel kwijt ! nou niet echt een doosje waar je overheen kunt kijken
uiteraard ook voor ons als verzender van kastje naar de muur
volgens de tt code is het afgeleverd en klant zegt "heb niks gehad"..
tja daar zit je dan

heb dat 1 x eerder gehad (nota bene een bokker) die het niet zo slim had aangepakt
die zei "heb het niet gehad "en ik "moest"..het opnieuw opsturn
ze was alleen zo dom om paar dagen later een foto op bokt te plaatsen
met en het dekje en het hoofdstel wat ze dus bij mij gekocht had en zogenaamd kwijt was
..
niks te nadele van ts (sorry lyn) maar begrijp libella dus ook wel
..
je moet toch op de tnt kunnen vertrouwen (nou niet dus ..)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:12

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:43

thanks !

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:46

Lynn_Nikita schreef:
waarom wil tnt niet de naam geven dan?
Tuurlijk werken hun met roosters, is overal zo, en hij heeft een lijst bij zich, want hij had er met d ehand 28 van gemaakt ipv 2.

Ik heb weer gebeld en hun kondne me niet verder helpen omdat ik afzender niet ben, geloof dat libelle er nu wel mee bezig is.

ja waarom ze niet willen geven is voor mij ook een raadsel...

te lui denk ik om het op te zoeken of een goedkope student die ze niet kwijt willen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:36

wat weer een service van die tnt zeg!!
ben er ook helemaal klaar mee, pakketjes die verdwijnen en meer van dat soort grapjes.
hoop voor de ts dat ze haar spullen gauw krijgt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:31

kan je niet dreigen met naar de krant gaan of naar een tvprogramma zoals KASSA/breekijzer enz. Of zeggen dat je contact hebt gehad met de rechtshulp.