Een goede verzorging voor mijn paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Danielle_Off schreef:Als de mensen erom vragen beantwoord je heel vriendelijk;
Een goede verzorging voor mijn paardje
bitch 
wahaha
rijd dus mijn paard
* nog wel
*
cissy schreef:precies, we gaan op naar de 40!
en ondertussen gaat mijn bijrijder gewoon betalen
? (ook om een goede te vinden?
) Chiwawa schreef:Als je geld vraagt voor bijrijden dan loop je trouwens enkele grote risico's:
- de bijrijder heeft betaald en hoeft dus ook niet altijd te komen
- als het met betalen is dan krijgt het een heel zakelijke kant... wat doe je als jij ineens wilt rijden op de vaste dag van je bijrijder... wat krijgt de bijrijder in plaats van dat geld...
- bijrijder kan paard als leasepaard gaan aanvoelen, wat ook niet de bedoeling is...
Citaat:Ja, is het je gelukt ? (ook om een goede te vinden? )
moest daar toch wel een soort om lachen...
cissy schreef:Citaat:Ja, is het je gelukt ? (ook om een goede te vinden? )
ben er nog mee bezig, ze heeft nog een paar opties en daar wil ze eerst naartoe om goed te kunnen vergelijken.
Ze wil Orun gaan doen om les te mogen geven aan gehandicapten voor dr werk en heeft geen geschikt paard (lees groot genoeg en fijn gereden), zoekt dus een paard waarmee ze dat mag gaan doen.
De mijne is western gereden (reining type bulldog quarter) maar staat nu ruim bovenaan haar lijstje, ze is er bij 4 geweest en 3 daarvan waren niet te rijden, veel te stug en krom, niet recht te richten en betonnen bakkessen....
Zaten een Z en M paard bij en toch is mijn dikke quarter pony geschikter![]()
![]()
moest daar toch wel een soort om lachen...
![]()
Maar wie weet zijn die andere toch beter (geloof ik niks van...) Ik hoor van het weekend meer als het goed is.
) Citaat:Kleine privestal met Friese paarden zoekt iemand die het leuk vindt om jonge paarden in te rijden en in conditie te houden. Omstandigheden zijn ongedwongen en het zware werk blijven we gewoon zelf doen. In ruil voor je bijdrage kun je zelf een paard van onze eigen stal in de sport gaan uitbrengen. Ervaring is gewenst
lindsey schreef:Of ze heeft bokt gelezen en kan zich niet zo vinden in je antwoorden.
Of ze heeft een ander paard gevonden kan ook nog.
Hoe dan ook het was dan wel zo netjes van haar geweest om af te bellen of te mailen dat ze geen interesse meer had.
Zo maar niets meer van je laten horen is natuurlijk nogal onbeschoft.
Misschien moet je ook maar blij zijn dat ze geen bijrijder is geworden iemand die zomaar niets meer van zich laat horen is natuurlijk niet echt de betrouwbare bijrijder die je wil.
, goeiedag zeg! En nogmaals, de eventuele bijdrage zou max € 25,- zijn, niet meer. Ik kan mijn paarden meer dan prima zelf financieel onderhouden, dus dat is de reden niet.
, heb inmiddels contact met dr gehad en ze wilde wat meer opties hebben. en wat dan als je het paard al 10 jaar hebt en de kosten zijn de laatste jaren met de euro zo erg gestegen dat je in de knoop komt? paard maar verkopen?Citaat:Wanneer je een bijrijder neemt vanwege het financiele plaatje zul je naar mijn mening maar eens goed moeten overdenken of het dan wel zo verstandig is om een eigen paard te houden.
cissy schreef:was storm in glas water, heb inmiddels contact met dr gehad en ze wilde wat meer opties hebben.
Ze is helemaal weg van mijn dikke kwarterpaard dus dat zit wel goed, alleen die heeft geen dressuuruitstraling en ze is dus bang dat de examencommissie daar over gaat vallen. Ze gaat nu met mijn paard een les nemen bij haar eigen instructrice om te kijken of die het wat vindt en dan een maand op proef.
Dus dat wordt maantjes kortwieken, witte bandages kopen, staartje vlechten en wit dekje aanschaffen en moet je eens zien wat een dressuuruitstraling ze krijgt! hahaha!en wat dan als je het paard al 10 jaar hebt en de kosten zijn de laatste jaren met de euro zo erg gestegen dat je in de knoop komt? paard maar verkopen?Citaat:Wanneer je een bijrijder neemt vanwege het financiele plaatje zul je naar mijn mening maar eens goed moeten overdenken of het dan wel zo verstandig is om een eigen paard te houden.
valt niet mee om in je eentje alles te bekostigen...
en in de tussentijd probeer ik het hoofd boven water te houden. Als die jongste straks weg is heb ik weer lucht en lukt het wel weer, maar nu even niet...russel schreef:Sronnie, ging jij de eigenaresse les geven? En dan ook nog zoveel betalen om zelf te mogen rijden? Dus eigenlijk reed jij dat paard voor de eigenaresse zodat zij er daarna beter mee rijden omdat jij dat paard lekker had losgereden de hele week. Zij zou jouw moeten betalen voor de training die jij haar paard gaf. Betaalde ze jouw voor die les?
Van sommige bijrijders wordt gewoon misbruik gemaakt, maar dat vind ik......