Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
upendo schreef:Wacht even. De verkoper heeft een prijs met je afgesproken, jij hebt niet om duidelijke foto's gevraagd om het te checken (niet voldaan aan je kopersverplichting), de verkoper stuurt het op goed vertrouwen op en jij betaalt lekker niks omdat het toch niet is wat je ervan verwacht had en vraagt vervolgens ook nog geld voor het retourneren? Tweedehands kopen is een risico en dit is diefstal, als je spullen houdt waar je niet voor betaald hebt!
upendo schreef:Dus jullie sturen aan op diefstal door een vijftienjarige?! Wauw.
Weet je hoe mijn ouders die retourkosten vroeger noemden? Leergeld. Dom van je. Flik je nooit weer.
En daarnaast, bewijs maar dat verkoper gelogen heeft. Misschien heeft die wel voldaan aan haar verplichtingen maar is het fout gegaan.
upendo schreef:Dat is geen eerlijke oplossing, want je komt nergens over de brug terwijl de verkoper al de moeite heeft gedaan om dat hoofdstel op te sturen waarna het geld uitblijft.
Je bent aan het overdrijven want ik had het punt over google search al gemaakt. Ik weet dat lezen op de late avond lastig is. Hold on.
Kier in de doos? Ts die hier het verhaal in haar voordeel draait. Ik vind het beeld tamelijk eenzijdig.
Anyhow, ik ga tukken. Doei!
upendo schreef:Dat is geen eerlijke oplossing, want je komt nergens over de brug terwijl de verkoper al de moeite heeft gedaan om dat hoofdstel op te sturen waarna het geld uitblijft.
Je bent aan het overdrijven want ik had het punt over google search al gemaakt. Ik weet dat lezen op de late avond lastig is. Hold on.
Kier in de doos? Ts die hier het verhaal in haar voordeel draait. Ik vind het beeld tamelijk eenzijdig.
Anyhow, ik ga tukken. Doei!
) en het moeten doen met de info die ons gegeven wordt. Een kier in de doos verklaart de vieze gaten in het hoofdstel niet. Overheen gelezen?

upendo schreef:Stel je voor dat ze 7 euro overmaakt en ts denkt 'hoofdstel ligt hier prima, 7 euro, twee uur minder werken!' Bij wijze van? Ze heeft inmiddels namelijk wel laten blijken enorm moeilijk te kunnen doen over 7 euro.
upendo schreef:jij hebt niet om duidelijke foto's gevraagd om het te checken (niet voldaan aan je kopersverplichting)