Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(Heel flauw... maar dat zou ik doen, ook al moet ik er een week elke dag langs rijden
) Lianne86 schreef:Ben het met mijn naamgenootje eens, maar ben bang, gezien hoe je de vorige keer bent behandeld, dat het gewoon geen zin heb...
Mocht je terug gaan, doe het dan lekker als het heel druk is(Heel flauw... maar dat zou ik doen, ook al moet ik er een week elke dag langs rijden
)
Cardy schreef:Ik zou het eerlijk gezegd niet meer proberen bij die schoenmaker... Wat schiet je ermee op? Het zal je waarschijnlijk alleen maar nog meer stress opleveren. Als je wat had willen doen, dan is het nu toch echt te laat.
Zou naar een andere schoenmaker gaan, of nog beter.. Breng de laarzen naar een paardenwinkel en laat het opsturen naar (ik dacht?) Petrie. Misschien kunnen zij nog iets voor je betekenen.
Cardy schreef:Ik zou het eerlijk gezegd niet meer proberen bij die schoenmaker... Wat schiet je ermee op? Het zal je waarschijnlijk alleen maar nog meer stress opleveren. Als je wat had willen doen, dan is het nu toch echt te laat.
Zou naar een andere schoenmaker gaan, of nog beter.. Breng de laarzen naar een paardenwinkel en laat het opsturen naar (ik dacht?) Petrie. Misschien kunnen zij nog iets voor je betekenen.
) wat dat vieze prut is wat nog steeds niet opgedroogd is en afgeeft. Wegens ziekte van mijn pony heb ik lang niet kunnen rijden, en ik haal ze niet elke dag uit die laarzentas om te bekijken...
Ik had nooit 60 euro voor deze 'service' betaald maar ik kan wel begrijpen dat je er op een gegeven moment helemaal klaar mee bent en er gewoon vanaf wil zijn. 
Cardy schreef:Maar wat zou ze dan nog willen verwachten van de schoenmaker? Ze kan toch niet na al die tijd niks zeggen, opeens weer gaan klagen? Dan had ze dat meteen/in korte tijd moeten doen.
En je kan altijd advies inwinnen bij Petrie, desnoods even zelf contact met ze opnemen incl. foto's en vragen of ze iets kunnen betekenen voor haar. Nee heb je, ja kan je krijgen.
xFioon schreef:Oh ik ga er ook geen geld aan besteden meer. Eerder gewoon even vragen (liefst waar veel klanten bij zijn) wat dat vieze prut is wat nog steeds niet opgedroogd is en afgeeft. Wegens ziekte van mijn pony heb ik lang niet kunnen rijden, en ik haal ze niet elke dag uit die laarzentas om te bekijken...
Ach, het hoeft niet meer iets op te lossen hoor, daar ben ik inderdaad te laat voor, maar kan op zn minst nog weer eens langsgaan