Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

superwoman schreef:TS is ook bezig geweest met speculeren net zoals de mensen die hard roepen over het speculeren....
Babootje: van het chipnr is idd vreemd, maar kan op een fout berusten ipv "foute boel".
De kreupelheid is een extra vervelend punt en de rotstraal slaat natuurlijk nergens op in dit verhaal, terwijl het daar bij de ts toch om begon...![]()
Zo duidelijk is het allemaal niet!
Muizenissen schreef:enca schreef:ANTWOORD GEWOON OP DE VRAGEN DIE GESTELD WORDEN ZONDER VERWIJTEN TE MAKEN EN TE GISSEN !
Kijk, eindelijk een nuttige opmerking gericht aan TS. Hier ben ik het nou helemaal mee eens!
Babootje schreef:Je mag aannemen dat de DA die heeft geconstateerd dat het chipnummer niet overeenkomt en geadviseerd heeft de koop te ontbinden wat de TS dus met advocaat in gang heeft gezet ook wel geconstateerd zal hebben dat het niet om een verschrijving gaat.
enca schreef:LEER LEZEN !!!!!!! Ik had het wel over jullie en niet over TS.
TS koopt paard, had mss beter inderdaad beter gekeken, maar is niet aan ons om daar over te liggen zagen en klagen, veearts komt langs, maakt diagnose, hoe dat die diagnose gesteld is maakt geen bal uit, TS heeft paard gekocht van handelaar die niet het paard meegegeven heeft waarbij de chip overeenkomt met de documenten. Vraag is wat er nu moet gebeuren? Het enige wat hier maar gebeurd is lopen zeveren over hoe TS dat paard heeft gekocht en diagnose gesteld werd, en dan nog het gezanik over paardenspeurder................ MENSEN AUB HE? ALS JULLIE ER NIETS VAN KENNEN PROBEER DAN NIET INTERESSANT TE DOEN !!!!
en BTW, als je er toch iets van kent, dan kun je zo afleiden dat paard naar alle waarschijnlijkheid werd ingespoten om gebreken te verbergen, dit is pas na enkele weken zichtbaar !!!!
kristie14 schreef:mijn ervaringen zijn dat TS hier in het hoogste recht staat.
want zoals Enca hierboven ook al aangeeft had het ook zo kunnen zijn
dat het paard is ingespoten, hier houdt de rechter allemaal rekening mee.
kristie14 schreef:mijn ervaringen zijn dat TS hier in het hoogste recht staat.
want zoals Enca hierboven ook al aangeeft had het ook zo kunnen zijn
dat het paard is ingespoten, hier houdt de rechter allemaal rekening mee.
Su_Cr_Cheese schreef:Als er in beginsel niet bedrogen word kan je ook niet bedrogen worden (even andere kant)
kristie14 schreef:wow, ik praat alleen uit eigen ervaringen hé.
en in deze ervaringen moest de rechter natuurlijk objectief zijn
maar in de praktijk was dit niet zo.
De verkoper had een rechtzaak aangespannen omdat het paard
last bleek te hebben van zijn pees (na de keuring) en de kopers wilden
het volle bedrag terug. dit was ongeveer
8 weken na verkoop. de verkoper dacht dit te kunnen winnen
en zette dus door. na 5 jaar werd hij schuldig bevonden en
moest hij 150.000 euro betalen voor de gemaakte kosten
(stalgeld, DA, advocaat etc.)
Dit ging over een duurder paard.
kristie14 schreef:wow, ik praat alleen uit eigen ervaringen hé.
en in deze ervaringen moest de rechter natuurlijk objectief zijn
maar in de praktijk was dit niet zo. De verkoper had een rechtzaak aangespannen omdat het paard
last bleek te hebben van zijn pees (na de keuring) en de kopers wilden
het volle bedrag terug. dit was ongeveer
8 weken na verkoop. de verkoper dacht dit te kunnen winnen
en zette dus door. na 5 jaar werd hij schuldig bevonden en
moest hij 150.000 euro betalen voor de gemaakte kosten
(stalgeld, DA, advocaat etc.)
Dit ging over een duurder paard.
superwoman schreef:enca schreef:LEER LEZEN !!!!!!! Ik had het wel over jullie en niet over TS.
haha, over gissen gesproken!
BTW werd er al gesproken over een sarcastische reactie, dus volgens mij heb jij daar overheen gelezen?