Het is nu al een hele tijd geleden en ik vond toch dat jullie moeten weten hoe het nu is met hem
.Hij is al heel veel beter geworden nu! Lekker in zijn velletje
.Hij heeft al de tijd gewoon onbeperkt hooi gehad, droog brood, worteltjes, appeltjes, korrel en wat suikerklontjes

Binnen een weekje komt de hoefsmid eens naar zijn voetjes kijken.
Vandaag heb ik hem geschoren omdat hij schurft bleek te hebben en door de hoeveelheid haar kon ik hem niet goed behandelen
.Dus nu dat zijn dikke pels eraf is kon ik ook eens kijken hoe hij er nu uitziet
.Ik post even een foto van hoe het eerst was en dan hoe het vandaag is
Let niet op de scheerstrepen aub
Hij is geschoren met een scheermachine voor schapen aangezien het gewoon apparaat zijn vacht niet aankon
Op de 2de foto zie je ook heel goed dat zijn halstertje dus ingegroeid was en daarom had hij even een touw halster aan (dit is de volgende dag gewoon om de hals gehangen zodat zijn neusje kan genezen). Oh en voor de mensen met goede ogen: JA zijn oortjes zijn niet geschoren
Zijn verzorgbaasje vond ze met langere haartjes veel schattiger
Toen ik hem net terug had:

Zion met zijn nieuwe verzorgbaasje
Dit was na 1,5 maand
En vandaag: Zie hem maar eens hengst zijn

Ik heb helemaal geen tijd meer om te denken hoe stom ik ben geweest om hem daar te zetten 
Het is zo'n geel product wat je moet verdunnen met water en wat je niet met blote handen mag aanraken want het zou iets bijtend zijn.