(Ik heb er ook mee achteruit geparkeerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rex_Rolfo schreef:Wat is in hemelsnaam een Daewoo Sunshine?
In die link zie ik auto's van dat merk die in Queensland Australië staan (Sunshine Coast, zat ik er maar), van een model Zonneschijn heb ik nog niet eerder gehoord. Is het een uitvoering van een Nubira of zo? PB anders eens het kenteken, ben toch wel nieuwsgierig
Rex_Rolfo schreef:Dat zou kunnen, ik zag wat verschillende modellen bij Australische handelaren, heb er niet verder op gezocht. Bedoel, een auto uit Duitsland in NL komt nogal eens voor. UK met z'n stuur aan de verkeerde kant al een heel stuk minder, Australië zou het al iets heel bijzonders moeten zijn (en met alle respect, dat is een Daewoo niet).
Lanos met 1.3 blok mag 900 kg trekken, met 1,5 l motor 1000 kg en met de 1.6 liter mag ie maar liefst 1100 aan de haak slaan
Wodan198021 schreef:Ik had een Ford Mondeo 1.8 die woog 1300 kilo en mag 1500 kilo trekken,ik trok er een 1,5 paards trailer met paard van 700 kilo erin mee,je merkt niet eens dat de trailer erachter zit,zo makkelijk.
Helaas heb ik deze auto niet meer.
ikke schreef:Rex_Rolfo schreef:Wat is in hemelsnaam een Daewoo Sunshine?
In die link zie ik auto's van dat merk die in Queensland Australië staan (Sunshine Coast, zat ik er maar), van een model Zonneschijn heb ik nog niet eerder gehoord. Is het een uitvoering van een Nubira of zo? PB anders eens het kenteken, ben toch wel nieuwsgierig
Daewoo Lanos heet die volgens mij bij ons, als ik naar de plaatjes kijk.
AmoorM schreef:ikke schreef:Daewoo Lanos heet die volgens mij bij ons, als ik naar de plaatjes kijk.
Ja inderdaad daewoo lanos is het. Ik ben bang dat er geen trailer achter kan. Maar m'n vader gaf aan dat ze op den duur een nieuwe auto willen. Geen idee wat.
kaat12 schreef:Hoi, ik heb ook een vraagje...
Wij hebben dus hetzelfde probleem als heel veel mensen blijkbaar![]()
We hebben een opel Zafira met trekkracht 1200 kg, en zouden er graag een 1,5 paards trailer achterhangen... We hebben een bwp merrie die tussen de 500-600 kg zou wegen; Is dit mogelijk? Zo ja, welke kunnen jullie aanraden?
kaat12 schreef:We hebben een opel Zafira met trekkracht 1200 kg, en zouden er graag een 1,5 paards trailer achterhangen...
kaat12 schreef:Citaat:Belangrijk is ook welk blok erin zit, met de 1.6 houdt het echt niet over, de 1.8 met 145 pk kan het prima aan. Gewoon niet bang zijn om wat toeren te laten draaien.
Onze heeft geloof ik een 1900 diesel motor, is dat wat je bedoelt? Ik ken er zelf niet veel van zoals je wss al doorhebt
wwillemijn schreef:Als je een trailer hebt zonder schotten en zadelkamer kun je redelijk van het papieren gewicht uitgaan. Mijn Wesco stond op papier als 500. Woog op de brug 520.