Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rex_Rolfo schreef:Zal ik 'm inkoppen MarcR?
http://www.gaspedaal.nl/Subaru/Legacy/? ... 007&srt=pr
Afaik zijn ze ook allemaal echt 'made in Japan', het zal niet meevallen om iets te vinden dat kwalitatief beter is.
Allienda schreef:Rex_Rolfo schreef:Zal ik 'm inkoppen MarcR?
http://www.gaspedaal.nl/Subaru/Legacy/? ... 007&srt=pr
Afaik zijn ze ook allemaal echt 'made in Japan', het zal niet meevallen om iets te vinden dat kwalitatief beter is.
De Subaru trekt me helemaal niet sorryHet zal een van bovenstaande auto's worden. Mijn hubby heeft altijd Audi gereden en het zijn superfijne, heerlijk rijdende auto's, ik rij al sinds jaar en dag VW
Bij deze merken weten we precies wat we eraan hebben en hebben een fijne garage met een topservice..........Mijn hele schoonfamilie is MB-fanaat, een bekende van ons werkt in de MB-garage dus kan en wil het onderhoud en dergelijke doen
en volvo heb ik nog geen ervaring mee, maar ik vind ze onwijs mooi en ze mogen het gewicht trekken
{edit} Pffff, bovenstaand lijstje heeft een hoop discussie gegevenhaha. Ik wilde graag een superstoere Jeep -> Kia Sorento of een Toyota Rav4 en hubby een "normale"stationwagen. Maar het is een hoop geld en we moeten er beide achterstaan van ons compromis
Kirrr schreef:Ik probeer het hier maar eens een keertje omdat onze zoektocht steeds op niets uitloopt.
We zijn op zoek naar een pick-up die 3,5ton trekvermogen heeft en 1,5ton laadvermogen (en liefst in EU, voor degelijke prijs).
Alle voor de hand liggende sites en dealers hebben we uiteraard al bezocht en houden we ook in het oog. Maar misschien hebben jullie de gouden tip.
Kirrr schreef:Ik probeer het hier maar eens een keertje omdat onze zoektocht steeds op niets uitloopt.
We zijn op zoek naar een pick-up die 3,5ton trekvermogen heeft en 1,5ton laadvermogen (en liefst in EU, voor degelijke prijs).
Alle voor de hand liggende sites en dealers hebben we uiteraard al bezocht en houden we ook in het oog. Maar misschien hebben jullie de gouden tip.
Kirrr schreef:2de hands, het is maar een tijdelijke oplossing.
Sowieso vind ik 2 ton voor een 5ton aanhanger geen heel fijn idee.
Mss daarnet vergeten te vermelden, maar dus eentje op C rijbewijs.