Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(Al heeft hij het al goed denk ik
) crossmonster schreef:Waar blijven die foto's eigenlijk....
crossmonster schreef:Waar blijven die foto's eigenlijk....
Citaat:Ik heb niet alles doorgelezen dus sorry als deze tip er al bij staat, maar je zegt dat de dozen uit de supermarkt komen? Meestal zitten daar dan ook stickers op uit welke supermarkt die dozen komen. Kijk eens of je zoiets kunt vinden. Dan heb je iig een plaats.
Ik heb dit eens bij radar gezien. Zo hebben ze een oplichter kunnen traceren.
Citaat:Let wel op schimmel op leer!!! Want in een koude vochtige garage gaat leer al snel beschimmelen.

Citaat:Waar HEb Je je Paard gekocht??
Atchoo schreef:Ik ben dus vanochtend naar de politie gegaan. Heb het volledige verhaal plus de spullen laten zien. In de lijst met gestolen spullen staat niks bij wat ik hier heb liggen. (gelukkig) Verder kunnen ze erg weinig eraan doen. De tip is om alles voorlopig nog niet te gebruiken en het in de dozen te laten liggen. Mocht er na zoveel maanden (6 á 7) geen rekening niks komen dan ben ik de rechtmatige eigenaar en mag ik ze gebruiken. In dat geval gaan ze naar de gahandicapte manege
Atchoo schreef:Ik ben al een paar keer bij het postkantoor geweest of ze door middel van die sticker achter na kunnen gaan waar het vandaan komt, en dat schijnt in Noord Brabant te zijn. Laat alleen staan dat ik niemand daar ken

BarbaLala schreef:Jemig wat een apart verhaal mocht alles waar zijn.
Maar het moet gewoon echt na te gaan zijn wie het heeft verzonden.
Dat moet je toch opgeven?
En iig een betaling doen?