Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luv_Sil schreef:heb zelf nu ook zoiets..
Heb 19 juni iets besteld op een site,
heb het nog niet binnen..
had woensdag gebeld, er was een foutje gemaakt, zou donderdag gelijk op de bus gaan. Dus ik dacht, nou dan zal ik het vrijdag of zaterdag wel binnen hebben..
Niet dus!
Het gaat maar om iets van 3 euro, maar ik vind het toch zonde van me geld! Hopen dat het toch nog binnen komt!
Luv_Sil schreef:Luv_Sil schreef:heb zelf nu ook zoiets..
Heb 19 juni iets besteld op een site,
heb het nog niet binnen..
had woensdag gebeld, er was een foutje gemaakt, zou donderdag gelijk op de bus gaan. Dus ik dacht, nou dan zal ik het vrijdag of zaterdag wel binnen hebben..
Niet dus!
Het gaat maar om iets van 3 euro, maar ik vind het toch zonde van me geld! Hopen dat het toch nog binnen komt!
Heb vorige week dus gebeld.. (woensdag)
Zou donderdag gelijk gemaakt worden en verzonden worden, er was een foutje gemaakt enzo.
En nu, bijna een week later nogsteeds niets..
Ik ga morge dus maar weer bellen..
Libella schreef:luv_Sil schreef:Heb vorige week dus gebeld.. (woensdag)
Zou donderdag gelijk gemaakt worden en verzonden worden, er was een foutje gemaakt enzo.
En nu, bijna een week later nogsteeds niets..
Ik ga morge dus maar weer bellen..
Even voor de duidelijkheid, niet bij Libella besteld toch...
_Jorien_ schreef:Kan jij dan niet de gegevens van de postbode enzo krijgen? En een kopie van de lijst met de handtekening? Misschien wil libella dat dan voor je opvragen?
katiavl schreef:Als er getekent is moet toch de naam van de postbode erbij staan, echt weer zever van tnt
Libella schreef:katiavl schreef:Als er getekent is moet toch de naam van de postbode erbij staan, echt weer zever van tnt
Voor standaard pakketten wordt er NIETS getekend!