Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Nah dat gaat hier niet goed komen moesten ze 24/7 lang gras of hooi hebben. Dan kan ik ze rollen. Hier wel strookbegrazing met de halve dag dus kort gras en nog nooit een probleem mee gehad. Zal wel
imaudy schreef:Poekkie schreef:Nah dat gaat hier niet goed komen moesten ze 24/7 lang gras of hooi hebben. Dan kan ik ze rollen. Hier wel strookbegrazing met de halve dag dus kort gras en nog nooit een probleem mee gehad. Zal wel
Ik wil hier toch op reageren. In kort gras zit soms erg veel suiker. Dan blijven de paarden juist wat slanker als ze ook hooi kunnen eten.
Poekkie schreef:imaudy schreef:
Ik heb dat vroeger wel eens geprobeerd, onbeperkt hooi ook op de track. Maar na 3 maanden was dat idee echt wel over ivm elk paard op ontploffen. Ja, je zal mss ander hooi of stro of weet ik veel kunnen vinden tegen een prachtige prijs maar ik begin er nooit meer aan. Momenteel staan de paarden prima hier.
Sanet schreef:Yontheke schreef:Na de tariefverhoging deze maand loopt bij ons de stal echt compleet leeg. Iedereen zoekt goedkopere alternatieven of gaat naar een stal die meer faciliteiten heeft voor hetzelfde geld.
€25 per maand gingen jullie omhoog?
Yontheke schreef:Sanet schreef:
€25 per maand gingen jullie omhoog?
Klopt. Maar we zijn januari 2022 ook al naar omhoog gegaan met 25 geloof ik en in juli ook al met 15 euro. Dat is dus 65 euro per maand per paard op een jaar tijd.
karrij schreef:En wat is de stalprijs nu dan na verhoging en wat krijg je ervoor en in welke regio? Kan wel 65 euro in een jaar omhoog zijn gegaan, maar misschien waren ze wel veelste goedkoop!