Opgelicht, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:37

inderdaad bnegon ik het niet meer te geloven. maar zoveel missen er ook weer niet overdrijven is ook een vak.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:39

Ariannee schreef:
fijn dat er een foto is :j, maar ik hoef mijn excuses niet aan te bieden om te vragen om een foto. 8)7

Nee, hoogstens voor het betwijfelen van het hele verhaal van TS omdat jij je foto niet meteen krijgt (waarbij het vragen om een foto al......laten we zeggen 'apart' is.....) maar ik begrijp dat je antwoord op mijn originele opmerking een luidkeels ' NEE' is.

Selina

Ariannee schreef:
inderdaad bnegon ik het niet meer te geloven. maar zoveel missen er ook weer niet overdrijven is ook een vak.

Het gaat niet om het wel of niet overdrijven, feit is dat ze missen. Feit is dat de verkoper zei dat er 0 steentjes misten. Daar gaat het om. Niet of om jij of ik het mee vindt vallen.

Indestal

Wat een onzin, dus wij moeten nu de verantwoordelijkheid van TS gaan dragen? Wat een rare wereld gaan we krijgen zeg...

Twee tieners zijn aan het vechten, de een voor envelopportokosten van ? 3? Euro en de ander wil zijn hoofdstel met lelijke frontriem terug....

En gans bokt vind dan maar dat bokkers die het niet netjes vinden voor de portokosten meten betalen :D ja vast! :+

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:40

Ts dit is niet wat je wilde kopen,dus ben benieuwd of de verkoopster een oplossing heeft of accoord gaat met een van de jouwe.anders gewoon contakt verbreken nieuwe frontriem halen en heeft de verkoopster pech moet ze maar met een voorstel komen of een voorstel van jou goed keuren.ik was er klaar mee maar ik ging in ieder geval nergens voor opdraaien.

dit is tipische bokt helaas.ts niks van aantrekken

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:41

Tcm62 schreef:
Wat een onzin, dus wij moeten nu de verantwoordelijkheid van TS gaan dragen? Wat een rare wereld gaan we krijgen zeg...

Twee tieners zijn aan het vechten, de een voor envelopportokosten van ? 3? Euro en de ander wil zijn hoofdstel met lelijke frontriem terug....

En gans bokt vind dan maar dat bokkers die het niet netjes vinden voor de portokosten meten betalen :D ja vast! :+

Je snapt dat dat waarschijnlijk een grapje was toch..? :D

Ariannee schreef:

Joh, en aanstellen is ook een vak :j

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 21:41

Zoveel missen er niet, overdrijven? Er missen er exact 47!!! Niks aan overdreven, nageteld door stalgenoot. _-:(

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:41

ja klopt is ook een vak ;)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:42

Ariannee schreef:

Kijk Nina, dat bedoelde ik dus toen ik zei dat je hier van sommige mensen NOOIT gelijk zult krijgen ook al heb je duidelijk VAN TEVOREN aangegeven dat je allen ern 100% complete riem wilde hebben..gewoon wegwandelen meid....dit is echt tijdverspilling.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:43

Ariannee schreef:

Dan zie jij iets anders dan ik. Als er 1 of 2 zouden missen, ok nog, maar kijk eens goed. Er zijn behoorlijk veel lege 'kuipjes' hoor. Zou jij hiermee tevreden zijn als je hebt gevraagd en bevestigd gekregen dat de steentjes compleet waren?

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 21:44

Ik moet je idd steeds meer gelijk gaan geven cowboy! Doe je de moeite om een foto te plaatsen, em zelfs dan geloven ze je nog niet...

Jennifuur

Re: Opgelicht, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:45

Daarnaast staat niet het hele hoofdstel erop, dus buiten de foto zullen ook nog diamantjes missen!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:46

Nina1999 schreef:
Ik moet je idd steeds meer gelijk gaan geven cowboy! Doe je de moeite om een foto te plaatsen, em zelfs dan geloven ze je nog niet...

Dus volg ik nou mijn advies aan jou en hou het hier voor gezien. Succes jongedame. Goed bezig. Sta voor je principes! +:)+

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:47

Ook weer een aanname.

En inderdaad klopt het wel dat een foto niks zegt...we zijn er allemaal niet bij geweest..
Vind de foto overigens wel onduidelijk, is het een dubbele frontriem?

En wederom wordt Ts aangemoedigd tot verduistering. :Y) toffe mentaliteit.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:49

Niet bij geweest? Dus ze zou de mails eigenlijk al moeten publiceren om vertrouwen te krijgen? Sorry, maar wat doe je eigenlijk op een forum als je "overal moet zijn bijgeweest"?

Foto is duidelijk genoeg, misschien anders een keertje langs de oogarts.

Op een keer mag het wel ophouden met het wantrouwen, dit is gewoon belachelijk geworden.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:52

Tcm62 schreef:
Ook weer een aanname.

En inderdaad klopt het wel dat een foto niks zegt...we zijn er allemaal niet bij geweest..

Zou je anders mensen willen quoten, als je iemands zinnen tot aannames bombardeert? Leest handiger ;)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:52

Ik quote niks...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:53

Bedoel je 'Ik heb niks gequote', of 'Ik ga niks quoten'?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:57

Tcm62 schreef:
Ook weer een aanname.

Foto onduidelijk? Voor zover tel ik al 17 steentjes die missen, en dan is nog niet eens de hele frontriem in beeld. Als het nu maar 2 of 3 steentjes waren die misten zou ik het ook overdreven noemen, maar hier is het duidelijk genoeg, terwijl de verkoper zei dat alle steentjes er nog in zaten. Aan de verkleuringen te zien zijn de meeste steentjes er al langere tijd uit, dus dat is ook niet tijdens de verzending losgekomen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:44

Snollygoster schreef:
Tcm62 schreef:
Ook weer een aanname.

Foto onduidelijk? Voor zover tel ik al 17 steentjes die missen, en dan is nog niet eens de hele frontriem in beeld. Als het nu maar 2 of 3 steentjes waren die misten zou ik het ook overdreven noemen, maar hier is het duidelijk genoeg, terwijl de verkoper zei dat alle steentjes er nog in zaten. Aan de verkleuringen te zien zijn de meeste steentjes er al langere tijd uit, dus dat is ook niet tijdens de verzending losgekomen.

BOOM! LAWYERED! :D

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:50

Wow, ik verbaas me nog steeds om de reacties hier zeg...

TS, dapper van je dat je die foto nog hebt geplaatst, dat had ik echt niet meer gedaan :Y)

Nogmaals, ik zou het hoofdstel gewoon uit elkaar slopen en apart weer terug sturen. Suggereer dat eens. Als ze daarmee akkoord gaat is het risico ook mooi voor haar. Problem solved. Hoop voor der dat ze er van geleerd heeft.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:14

Misschien, heel misschien, dacht de verkoper dat de frontriem nog goed was omdat de houdertjes er nog zitten en best aanwezig zijn? Daardoor is het wel één lijn ipv dat er duidelijk gaten tussen zitten. Ja wel heel dom zou het zijn :+

Of het is een domme oplichter.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:48

Wacht even. De verkoper heeft een prijs met je afgesproken, jij hebt niet om duidelijke foto's gevraagd om het te checken (niet voldaan aan je kopersverplichting), de verkoper stuurt het op goed vertrouwen op en jij betaalt lekker niks omdat het toch niet is wat je ervan verwacht had en vraagt vervolgens ook nog geld voor het retourneren? Tweedehands kopen is een risico en dit is diefstal, als je spullen houdt waar je niet voor betaald hebt!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:54

upendo schreef:
Wacht even. De verkoper heeft een prijs met je afgesproken, jij hebt niet om duidelijke foto's gevraagd om het te checken (niet voldaan aan je kopersverplichting), de verkoper stuurt het op goed vertrouwen op en jij betaalt lekker niks omdat het toch niet is wat je ervan verwacht had en vraagt vervolgens ook nog geld voor het retourneren? Tweedehands kopen is een risico en dit is diefstal, als je spullen houdt waar je niet voor betaald hebt!

Ze heeft gevraagd of alle steentjes er in zaten, de verkoopster heeft dit beaamd. Meer kan je niet doen toch, de verkoopster kan ook een foto van internet sturen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:55

Zeker wel. Want nu is het haar woord tegen het jouwe en heb je dus geen enkel bewijs. Met een foto was het in een keer duidelijk geweest.