Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ariannee schreef:fijn dat er een foto is, maar ik hoef mijn excuses niet aan te bieden om te vragen om een foto.
Ariannee schreef:inderdaad bnegon ik het niet meer te geloven. maar zoveel missen er ook weer niet overdrijven is ook een vak.
ja vast!
Tcm62 schreef:Wat een onzin, dus wij moeten nu de verantwoordelijkheid van TS gaan dragen? Wat een rare wereld gaan we krijgen zeg...
Twee tieners zijn aan het vechten, de een voor envelopportokosten van ? 3? Euro en de ander wil zijn hoofdstel met lelijke frontriem terug....
En gans bokt vind dan maar dat bokkers die het niet netjes vinden voor de portokosten meten betalenja vast!

Ariannee schreef:inderdaad bnegon ik het niet meer te geloven. maar zoveel missen er ook weer niet overdrijven is ook een vak.
Tcm62 schreef:Ook weer een aanname.
En inderdaad klopt het wel dat een foto niks zegt...we zijn er allemaal niet bij geweest..
Vind de foto overigens wel onduidelijk, is het een dubbele frontriem?
En wederom wordt Ts aangemoedigd tot verduistering.toffe mentaliteit.
Tcm62 schreef:Ook weer een aanname.
En inderdaad klopt het wel dat een foto niks zegt...we zijn er allemaal niet bij geweest..
Snollygoster schreef:Tcm62 schreef:Ook weer een aanname.
Foto onduidelijk? Voor zover tel ik al 17 steentjes die missen, en dan is nog niet eens de hele frontriem in beeld. Als het nu maar 2 of 3 steentjes waren die misten zou ik het ook overdreven noemen, maar hier is het duidelijk genoeg, terwijl de verkoper zei dat alle steentjes er nog in zaten. Aan de verkleuringen te zien zijn de meeste steentjes er al langere tijd uit, dus dat is ook niet tijdens de verzending losgekomen.
upendo schreef:Wacht even. De verkoper heeft een prijs met je afgesproken, jij hebt niet om duidelijke foto's gevraagd om het te checken (niet voldaan aan je kopersverplichting), de verkoper stuurt het op goed vertrouwen op en jij betaalt lekker niks omdat het toch niet is wat je ervan verwacht had en vraagt vervolgens ook nog geld voor het retourneren? Tweedehands kopen is een risico en dit is diefstal, als je spullen houdt waar je niet voor betaald hebt!