Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Conny_ schreef:Haha oke grappig! Ik moest ook om 14.55 maar in Berkel-enschot! Was nog een meisje die dezelfde tijd als mij moest afrijden dus dat kon haast niet missen dat die ook voor de paarden kwam, maar jij was het dus niet

. Heb gewoon bij mijn oude rijschool gelest, ze hebben me daar super geholpen toen ik gezakt was, en ook gratis les aangeboden en dan betaal ik maar wat meer maar ik heb wel fijn kunnen lessen in de regio waar ik ook veel met de trailer op pad zal zijn, en dat is natuurlijk nog maar afwachten bij de rijschool waarbij je via vakantieveilingen terrecht komt. Maar het scheelt een hoop geld!
Ik snap hoe je je voelt Lottee
Maargoed, er zit wel wat in...als je de aanhanger richting een gesloten deur moet rijden en je rijdt een halve meter te ver door, dan zit je er tegenaan
Je kunt beter te vroeg stoppen, uitstappen en met passen uittellen hoeveel verder je nog verder kunt, dat mag!
. Ik wil binnenkort ook gaan beginnen mij rijlessen voor mn BE. Ben het nu zooo zat dat ik altijd afhankelijk ben van anderen :p. Ik ga het denk ik wel via vakantieveilingen doen, aangezien je hier voor 6 lessen en examen al meer dan 500 euro kwijt bent.. Binnekort ga ik een dagje voor het bieden zitten. En kijk of die rijschool wat is op internet etc. Nog tips? Ik ga thuis wel een paar keer oefenen op het industrie gebied
hoe zonde het ook is van het vele geld, maar als je hem eenmaal heb... dan ben je rijker en trotser dan de meeste op aarde. wat je kan alle kanten op gaan.. waar en wanneer je maar wilt met je paardje !! Tinkels schreef:volhouden Lotteettol!
Ik vindt het ook een gedoe..
Maar uitstappen? Ik stap nooit uit.....