Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adil18 schreef:Polaris schreef:Zo werkt het naar Nederlands recht ja, maar in Duitsland is volgens mij een hele andere regeling voor eigendomsrecht, waar ik helaas het fijne niet vanaf weet.
Naar Nederlands recht is het paard inderdaad nog steeds in eigendom van TS.
Als je nu eens even kijkt wat er bij mij onder woonplaats staat...![]()
Daarom reageer ik toch...!!!
lautjuh85 schreef:Adil je hebt pb
Gentlegiant schreef:ik ken echt totaal geen woord duits en laura ook niet
om 3 uur heb ik les van mijn duits leraar hij gaat voor mij pension stallen afbellen
Mocht er iets bekand zijn dan staat mijn moeder paraat en vertrekken we naar duitsland
het is voor ons een kleine 50 km
KOM OP ZEG niet mauwen maar gewoon schrijven
en je leraar Duits kan het altijd nog even voor je nakijken op spelling. rina schreef:Gentlegiant schreef:ik ken echt totaal geen woord duits en laura ook niet
om 3 uur heb ik les van mijn duits leraar hij gaat voor mij pension stallen afbellen
Mocht er iets bekand zijn dan staat mijn moeder paraat en vertrekken we naar duitsland
Ehhhh sorry om 3 uur Duitse les en dan geen woord Duits kunnen??????????????????? Zit je me nu een beetje in het ootje te nemen of zo?
O nee wacht dat heet flauwe uitrede, daar hebben meer Nederlanders last vanKOM OP ZEG niet mauwen maar gewoon schrijven
en je leraar Duits kan het altijd nog even voor je nakijken op spelling.
rina schreef:Gentlegiant schreef:ik ken echt totaal geen woord duits en laura ook niet
Ehhhh sorry om 3 uur Duitse les en dan geen woord Duits kunnen??????????????????? Zit je me nu een beetje in het ootje te nemen of zo?
O nee wacht dat heet flauwe uitrede, daar hebben meer Nederlanders last vanKOM OP ZEG niet mauwen maar gewoon schrijven
en je leraar Duits kan het altijd nog even voor je nakijken op spelling.
Gentlegiant schreef:Nou ik wil een aantal pension stallen afbellen
Met de vraag of zij een haflinger merrie in penison hebben met de naam romy die zomer exceem heeft....
we willen gewoon eerlijk zijn je hoort aan de stam vaak al of ze liegen of niet en als ze daar werkelijk staat zullen ze vast wel openkaart met ons spelen want daar zullen ze vast en zeker ook niet betalen
Maar als je wilt is er een weg, lees Duitse leraar die vanmiddag dus al voor dr gaat bellen. Die zou ze daar dus ook mee kunnen helpen. Er zijn bokkers die wel Duits kunnen schrijven, jij bv, ze zouden ook jouw hebben kunnen vragen. Ik krijg alleen het verdachte gevoel dat het "ik kan het niet, dus ga ik niet kijken hoe het dan wel kan" overheerst.
rina schreef:@Adil o ja wel zeker, mijn Duits is ook niet feiloos, zeker niet. En dan ben ik zelfs met Duits opgegroeit, als Drent waar vroeger gekeken werd naar de Duitse SesamstrasseMaar als je wilt is er een weg, lees Duitse leraar die vanmiddag dus al voor dr gaat bellen. Die zou ze daar dus ook mee kunnen helpen. Er zijn bokkers die wel Duits kunnen schrijven, jij bv, ze zouden ook jouw hebben kunnen vragen. Ik krijg alleen het verdachte gevoel dat het "ik kan het niet, dus ga ik niet kijken hoe het dan wel kan" overheerst.
Zoals al gezegt waar een wil is is een weg