Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cyrano schreef:Omdat madam duidelijk geen idee heeft hoe het in echt werkt allemaal.
Lichtelijk verwend,verwaand, eigenwijs is en ook nog eens geen duidelijke uitleg wenst te geven.
Ze vraagt hier de mening van andere bokkers, andere bokkers geven die haar en een groot aantal bokkers geven haar nog zelfs tips of adviezen maar zodra het niet in haar straatje past gooit ze alles zomaar naast zich neer.
Laat haar dan ook niets vragen als ze niet tegen eventuele antwoorden kan die ze niet leuk vind.
)
).
)
) mits je goede begeleiding krijgt door iemand die verstand heeft van dit soort dingen. Dus rustig beginnen met dressuur en daarna eens een sprongetje maken. Elk paard zou zich trouwens gaan vervelen als hij niets anders deed dan springen. Ben je na een tijd niet verder gekomen dan zou ik een leuk huis voor hem zoeken waar hij lekker recreatieve dingen kan doen. Daarna zou ik op zoek gaan naar een paard dat echt bij je past, je bent nog jong genoeg dus ik zou zeggen neem de tijd.
cyrano schreef:Omdat madam duidelijk geen idee heeft hoe het in echt werkt allemaal.
Lichtelijk verwend,verwaand, eigenwijs is en ook nog eens geen duidelijke uitleg wenst te geven.
Ze vraagt hier de mening van andere bokkers, andere bokkers geven die haar en een groot aantal bokkers geven haar nog zelfs tips of adviezen maar zodra het niet in haar straatje past gooit ze alles zomaar naast zich neer.
Laat haar dan ook niets vragen als ze niet tegen eventuele antwoorden kan die ze niet leuk vind.
kazary schreef:Nou cyrano, wat een gezellige berichten heb jij. Net wat maikeltje zegt, toen ik 16 was vond ik dressuur ook minder belangrijk. En sprong vrolijk B zonder problemen. Het B en L is ritme kunnen houden, kun je galopritme houden kom je zonder problemen rond. In het M moet je echt dressuurmatig kunnen rijden. Afstanden kunnen zien en je paard dus zo voor elkaar hebben dat je vergroten of sluiten kunt. Zover is ze nog niet en tegen die tijd leert ze wel dat dressuur de basis is van het springen.
Ik vind haar ook niet verwend over komen, want dan kreeg ze wel zonder blikken of blozen een ander paard. Nu moet ze goed gaan bedenken wat ze graag wil. Ik vind hier wel enkele mensen afgunstig klinken of een beetje kinderachtig want je hoort een paard zijn hele leven te houden.
IniminiLover schreef:Pardon ? ik loop van af kleins af aan an tussen de springsport ,Myn moeder had altijd een secretariaat & Myn zus rijd voor een grote stal en daar kom ik ook heel vaak , verder daar geen discussie over want je geloof my toch niet
IniminiLover schreef:cyrano schreef:Omdat madam duidelijk geen idee heeft hoe het in echt werkt allemaal.
Pardon ? ik loop van af kleins af aan an tussen de springsport ,Myn moeder had altijd een secretariaat & Myn zus rijd voor een grote stal en daar kom ik ook heel vaak , verder daar geen discussie over want je geloof my toch niet