Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nellekeee schreef:Dat is waar, maar straks zit ik vast aan een abo van een jaar met maar 8 bitten.. en daar heb ik weinig trek in. Is inmiddels een week geleden...

ChantalD schreef:Het is wel hun probleem ja, maar als ik zo eens kijk wat ze er toe nu toe aan gedaan hebben, zou ik niet afwachten tot ze zelf komen. Als je te lang wacht kunnen ze ook nog zeggen dat je akkoord bent gegaan door geen bezwaar te maken. Ik zou morgen even bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

MISTRAL94 schreef:Haha volgens mij heb jij net ook een reactie geplaats toch Carola? Als ze nou nog steeds denken dat ze een goede zet gedaan hebben dan zijn ze helemaal knettergek. Volgens mij is er niet 1 positieve reactie op gekomen. Kan het me niet voorstellen iig!

C_arola schreef:Ze hebben alleen (nog) geen excuses gemaakt naar mij toe en ik denk gezien wat ik lees in deze topic, naar anderen ook niet.
Ze hadden ook wel kunnen verwachten dat veel mensen het er niet mee eens zijn dat dit hun opgedrongen word, imo dus een grote fout...
Carola zo denken ze over ons, het is niet de moeite om dat volk een excuus aan te bieden
C_arola schreef:MISTRAL94 schreef:Haha volgens mij heb jij net ook een reactie geplaats toch Carola? Als ze nou nog steeds denken dat ze een goede zet gedaan hebben dan zijn ze helemaal knettergek. Volgens mij is er niet 1 positieve reactie op gekomen. Kan het me niet voorstellen iig!
sandravra schreef:Ik ben zojuist gebeld.
Er zijn drie mogelijke oplossingen:
1. Een boek ipv 2 x dressuur
2. 4 x landleven
3. Je abonnement is niet voor 1 jaar maar voor 14 maanden waardoor je twee extra BITS ontvangt.
Heb optie 3 gekozen. Maar als het niet goed uitpakt, zeg ik alsnog op en koop het los.