BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:57

Ook ik heb nog steeds niks terug.. zal ik bellen morgen of toch nog maar een mail sturen?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:58

Nellekeee schreef:
Ook ik heb nog steeds niks terug.. zal ik bellen morgen of toch nog maar een mail sturen?

Nou eigenlijk is het wel hun probleem en niet die van jou!

Nellekeee

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:04

Dat is waar, maar straks zit ik vast aan een abo van een jaar met maar 8 bitten.. en daar heb ik weinig trek in. Is inmiddels een week geleden...

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:05

Het is wel hun probleem ja, maar als ik zo eens kijk wat ze er toe nu toe aan gedaan hebben, zou ik niet afwachten tot ze zelf komen. Als je te lang wacht kunnen ze ook nog zeggen dat je akkoord bent gegaan door geen bezwaar te maken. Ik zou morgen even bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:12

Nellekeee schreef:
Dat is waar, maar straks zit ik vast aan een abo van een jaar met maar 8 bitten.. en daar heb ik weinig trek in. Is inmiddels een week geleden...

Dat kan dus niet, zij veranderen eenzijdig de voorwaarden. Onder die voorwaarden ben je dit abonnement niet aangegaan dus kun je het ontbinden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:13

ChantalD schreef:
Het is wel hun probleem ja, maar als ik zo eens kijk wat ze er toe nu toe aan gedaan hebben, zou ik niet afwachten tot ze zelf komen. Als je te lang wacht kunnen ze ook nog zeggen dat je akkoord bent gegaan door geen bezwaar te maken. Ik zou morgen even bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Bezwaar teken je toch al aan door te reageren? Ik heb via mail mijn abonnement opgezegd omdat ik onder deze voorwaarde geen abonnement afgesloten heb. Als zij niet reageren moeten ze dat zelf weten maar dan ligt de bal bij hun en niet bij mij. Ik ga er dus ook niet meer achteraan. Zal er net zoveel moeit voor doen als dat zij doen :Y)

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:21

Het probleem met e-mail en dergelijke is dat je niet kan bewijzen dat je bezwaar hebt gemaakt, zolang zij geen reaktie of ontvangstbevestiging hebben gestuurd. Jij kunt zeggen dat je bezwaar hebt gemaakt tegen de veranderingen, maar zie maar eens te bewijzen dat ze dat bezwaar ook hebben ontvangen. Je staat dus erg zwak zo, en gezien hun acties tot nu toe, zou ik er niet vanuit gaan dat ze zelf nog contact met je op gaan nemen als ze dat nu nog niet gedaan hebben.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:23

Dat zal best maar per post kun je het ook niet bewijzen. Ik vertik het om iets aangetekend te versturen omdat zij mogelijk gaan ontkennen de brief gehad te hebben, dan zorgen ze er maar voor dat zij hun administratie op orde hebben. Ik sta in mijn recht om onder dit abonnement uit te komen gezien de eenzijdige veranderingen. Ik heb mijn plicht gedaan, meer doe ik er niet voor :Y)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:29

MISTRAL94 schreef:
Haha volgens mij heb jij net ook een reactie geplaats toch Carola? Als ze nou nog steeds denken dat ze een goede zet gedaan hebben dan zijn ze helemaal knettergek. Volgens mij is er niet 1 positieve reactie op gekomen. Kan het me niet voorstellen iig!

Ik heb idd een reactie gestuurd op de hyves, vind het niet kloppen.
Ze hebben op hyves volgens mij 1 positieve reactie gekregen van iemand.

En je kan wel bewijzen dat ze het hebben gekregen, bij verzonden items in je email.
Ik laat het er niet bij zitten als ze niet reageren, ik betaal er wel voor terwijl ik het heb opgezegd en dat geld krijg ik dan niet meer terug.
Hoor ik voor maandag niks dan bel ik op en ik kan dan ook nog een klachtenbrief sturen of naar kassa oid gaan.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:31

Ja dat is idd nog wel een optie een klachtenbrief er achteraan.
Maar ik ga echt niet bellen of mailen of mijn email wel aangekomen is. Die is aangekomen maar ze zijn te beroerd om erop te reageren, ook prima evne goede vrienden. Maar dan zijn ze een abonnee die al heeeel wat jaren lid was kwijt.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:35

Ik ga ook niet bellen of mijn email en bericht wel aangekomen zijn, maar dat ik schriftelijk bevestiging wil dat ik geen abonnee meer ben en dat ik het resterende bedrag terug krijg.
Ondertussen krijg ik de bit en betaal(de) ik er wel voor en krijg ik minder terug terwijl ik geen abonnee meer wil zijn.

Ik zit er wel over naar te denken om een klachtenbrief te schrijven, maar waarschijnlijk word dat in de open haard gegooid als ze dat hebben op kantoor. Nouja, dan ben ik iig mijn frustraties kwijt :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:43

Wahahah ja de frustraties lopen wel hoog op he? Komt denk ik door het idee dat ze je naaien waar je bij staat

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 00:49

Ik ben ook gebeld, en ik heb genoegen genomen met 4 x Landleven, een blad die ik ook weleens koop. Ik heb wél aangegeven dat ik dit zie als oplossing voor dit jaar, maar er vanuit ga dat er een andere, betere langetermijn oplossing komen zal.
Ook heb ik nogmaals laten weten dat ik het echt erg vind dat ze zo'n verandering gewoon hebben "gedaan" zonder verder er een woord over te reppen.
Verder ben ik 100% tevreden met hoe ik behandeld ben, ben ik keurig en tijdig te woord gestaan, ook met mijn helemaal niet scherpe brief, en ga ik het hier dus bij laten.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, en ik ben vergevingsgezind wanneer excuses gemaakt zijn en er een oplossing aangedragen wordt, net zoals ik hoop dat mensen bij mij zijn zullen wanneer ik een fout maak ;)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:56

Ze hebben alleen (nog) geen excuses gemaakt naar mij toe en ik denk gezien wat ik lees in deze topic, naar anderen ook niet.
Ze hadden ook wel kunnen verwachten dat veel mensen het er niet mee eens zijn dat dit hun opgedrongen word, imo dus een grote fout...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:15

C_arola schreef:
Ze hebben alleen (nog) geen excuses gemaakt naar mij toe en ik denk gezien wat ik lees in deze topic, naar anderen ook niet.
Ze hadden ook wel kunnen verwachten dat veel mensen het er niet mee eens zijn dat dit hun opgedrongen word, imo dus een grote fout...

Naar mij ook niet :') Carola zo denken ze over ons, het is niet de moeite om dat volk een excuus aan te bieden _O-

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:18

Ik ben heel benieuwd of ik er nog iets van zal horen...
Nouja, kan me er eigenlijk helemaal niet meer erg druk om maken. Wil alleen het resterende bedrag terug (was bijna de helft van de abonnementsbedrag) en bevestiging dat ik niet meer lid ben.
Verder mogen ze het helemaal zelf gaan uitzoeken, ook als ze het terug gaan draaien.
Mijn vertrouwen zijn ze kwijt net als mij als klant.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:06

ik heb ook nog een pissige reactie geplaatst op de bit hyves...

sandravra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:27

Ik ben zojuist gebeld.
Er zijn drie mogelijke oplossingen:
1. Een boek ipv 2 x dressuur
2. 4 x landleven
3. Je abonnement is niet voor 1 jaar maar voor 14 maanden waardoor je twee extra BITS ontvangt.
Heb optie 3 gekozen. Maar als het niet goed uitpakt, zeg ik alsnog op en koop het los.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:38

C_arola schreef:
MISTRAL94 schreef:
Haha volgens mij heb jij net ook een reactie geplaats toch Carola? Als ze nou nog steeds denken dat ze een goede zet gedaan hebben dan zijn ze helemaal knettergek. Volgens mij is er niet 1 positieve reactie op gekomen. Kan het me niet voorstellen iig!

Ik heb idd een reactie gestuurd op de hyves, vind het niet kloppen.
Denk dat ik diegene ben :o

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:39

weet iemand hoe het boek paardrijden met gevoel is? Daar heb ik uit gekozen...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:40

Denk dat ik diegene ben :o[/quote]

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:44

Hahaha, ik ben ook niet zo negatief hoor, maar ik zit niet op Hyves. Maar mij hebben ze dan ook 100x excuus gemaakt en afspraken nagekomen. Ik snap dat je link wordt als je maar niks hoort.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:51

Weet iemand uit welke boeken er gekozen mag worden eigenlijk?
Paardrijden met gevoel heb ik gehoord.
en EHBO iets?

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:11

sandravra schreef:
Ik ben zojuist gebeld.
Er zijn drie mogelijke oplossingen:
1. Een boek ipv 2 x dressuur
2. 4 x landleven
3. Je abonnement is niet voor 1 jaar maar voor 14 maanden waardoor je twee extra BITS ontvangt.
Heb optie 3 gekozen. Maar als het niet goed uitpakt, zeg ik alsnog op en koop het los.

Ze vergeten optie 4: per direct abbo stop zetten en een deel van het geld terug }:)

Ik ben het eigenlijk met geen van de oplossingen eens, landleven heeft mijn interesse niet, ik heb genoeg boeken thuis staan en met optie 3 krijg je nog steeds maar 10x BIT (ja ik kan zeuren haha)

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:14

@ sandravra: Let op daarmee hoor! Je krijgt nu 14 maanden Bit, dus 2 extra, maar als je vorig jaar je abbo betaald hebt, heb je betaal voor 11 bladen. Met 2 x bit extra kom je nog steeds maar op 10 uit. Zo proberen ze je dus alsnog een poot uit te draaien |o