[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat voor auto hebben jullie voor de trailer? Deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:06

Ik vermoed dat het met andere woorden is. Joh wat maakt de kleur nou uit :')

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:10

Ik zou toch zeker rekening houden met de kleur van de trailer als ik een auto koop...
Een witte of zwarte zou ik al sowieso niet moeten hebben, want daar zie je al het vuil veel te hard op.

Ipv een Tiguan of Q3 zou ik toch eerder naar een GLK kijken... of nog een Freebee 2, aangezien dat model wegvalt zullen daar wel koopjes in te doen zijn nieuw...

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:11

Ik moet er inderdaad ook behoorlijk hard om lachen. :')
Vooral als je ziet wat hier zoal rondrijdt op de weg, dan is dit echt de beroerdste conbi nog niet hoor.

Dus je wil zeggen dat ik met onze huidige combi ook voor schut sta? Omdat de BMW niet exact zwart is, maar donkerblauw?
Denk dat de meeste mensen er alleen maar van kunnen dromen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:12

De reactie daarop weer is ook te grappig.

Maar eerlijk; Wij hebben oldtimer trailer die is zwart met witte kap. Onze auto is een iets modernere donkerblauwe 4x4. Eigenlijk is het ook geen mooie combi :( hahahaha Wat te doen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:21

superpony schreef:

Maar eerlijk; Wij hebben oldtimer trailer die is zwart met witte kap. Onze auto is een iets modernere donkerblauwe 4x4. Eigenlijk is het ook geen mooie combi :( hahahaha Wat te doen?

Roodbruin met donkergroen...... }:)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 18:38

Roestbruin bedoel je? }>

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 19:05

Laat je je pappie toch gewoon een nieuwe, matchende trailer erbij kopen!

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:27

sflj schreef:
Laat je je pappie toch gewoon een nieuwe, matchende trailer erbij kopen!

Wauw wat een goed idee :Y)

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:50

Ik zou nooit voor de zwarte gaan! Kraaien en kauwen vinden die kleur erg leuk :D
En een zwarte is alleen maar mooi als hij uit de showroom komt. Ik zou voor de helblauwe gaan!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:52

Vanaf vandaag mijn (grijze) Subaru legacy opgehaald.
Wel weer even wennen aan een lage auto, maar wat een wegligging!
Dinsdag gelijk op weg met de (zwarte) trailer, maar dat zit wel goed. ;-)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 01:43

ikke schreef:
superpony schreef:

Roodbruin met donkergroen...... }:)

Dus laten wegrotten? Als ze dan tegelijk rotten kan het wel weer.......

Silly, dat kanw el hoor, zwart en grijs. ( denk ik )

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:33

haha, jawel he, rijd niet voor gek toch? :P

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:23

Ik heb de subaru legacy nu al een aantal keren voor de trailer gehad en ik moet zeggen, ik vindt het een super fijne auto!
Dus voor de mensen die aan 1600 kg trekgewicht genoeg hebben is dit absoluut een aanrader :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:45

Wij hebben een vw transporter T5 voor een twee paards trailer. Mag alleen niet zelf (legaal) met de combinatie rijden omdat ik nog geen E rijbewijs heb.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:23

Hihi...die post over kleuren...wat kan het je schelen? Je laat toch niet een perfect leuke auto staan vanwege de kleur??? Ik heb jaaaren met een Lichtblauwmettalic Feroza gereden met een grijze trailer...nu heb ik een donkerblauwe met lichtgrijze Subaru en een donkerder grijze trailer...hmmmm. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen seconde over de kleurcombi heb nagedacht, maar ik denk dat het wel kan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:43

Toen wij onze humbauer Pegasus trailer kochten kon ik kiezen uit een zilveren met fikse korting omdat dat het showmodel was (maar wel als nieuw) of een andere kleur nieuw voor de normale prijs. Ik koos een zwarte Pegasus omdat ik niet met een kerstbal achter mijn auto wilde rijden, ook al zat er een behoorlijke korting op die kerstbal. Dus ik snap wel dat ze een probleem maakt van de kleur.
Persoonlijk vind ik zwart veel chiquer dan wit, wit is zo'n modekleur en je ziet er snel lelijke zwarte lekstrepen op. Daarom kopen wij al onze auto's in het zwart tegenwoordig, dan heb je ook geen gedoe met kleurcombi's, staat het mooier bij je kleding en chiquer op de parkeerplaats :P
Geen vloekende oranje-paars-rood-roze-groen- situaties :D
Zwart raak je makkelijker weer kwijt en blijft ook iets hoger in waarde (heel iets).

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:16

wtf???mooier bij je kleding en chiquer op de parkeerplaats mijn hemel waar maken mensen zich tegenwoordig druk over???pfffff

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:26

connie64 schreef:
wtf???mooier bij je kleding en chiquer op de parkeerplaats mijn hemel waar maken mensen zich tegenwoordig druk over???pfffff

Je kunt je zo gek laten maken als je zelf wil...........

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:52

Wij hebben een volkswagen bus voor de trailer. Die kan wel aardig wat trekken. De mercedes vito vond ik mooier, maar die viel bijna uit elkaar bij een 2-paards trailer.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:13

connie64 schreef:

Als je kleren aandoet let je toch ook op de kleurencombinatie?
Ik vind dat met een auto en trailer net hetzelfde...

Toch niks raars aan.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:14

Elpharo schreef:
wat kan het je schelen? Je laat toch niet een perfect leuke auto staan vanwege de kleur???

Oh jawel...

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:50

s0173957 schreef:
Elpharo schreef:
wat kan het je schelen? Je laat toch niet een perfect leuke auto staan vanwege de kleur???

Oh jawel...

Yep, heb ik ook een keer gedaan. Met een bedrijfsauto welliswaar, maar toch. Ging toen om een blauwe Nissan King Cab. Dat was al een concessie, want ik wilde een rode Mitsubishi L200 Sports Cab, maar die was niet op korte termijn leverbaar. Hadden ze bedacht om die over te spuiten in de toen net veranderde bedrijfskleuren, ca. 75% bubblegum-roze en ca. 25% zilvergrijs metallic. Ik zei nog: doe het niet. Maar toch doen natuurlijk, ze dachten: als ie eenmaal is overgespoten is het een done deal. Nou, die heb ik dus zo laten staan bij de garage, nooit 1 meter in gereden en zelf ben ik prompt overgestapt naar een zusterbedrijf met een minder in het oog springende huisstijl.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:58

Eirikur schreef:
Hadden ze bedacht om die over te spuiten in de toen net veranderde bedrijfskleuren, ca. 75% bubblegum-roze en ca. 25% zilvergrijs metallic.

Afbeelding

:D

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:09

Iemand ervaring met een Mercedes ML voor de trailer?
Automaat?

Wij hebben een flinke Ifor Williams (2004 geloof ik oude model dus) en redelijk zware paarden (koudbloeden enz).
Nu hebben we een Nissan Patrol maar die is aan vervanging toe en een van de auto's die we gezien hebben is een ML (verder ford F 150 en pajero)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:56

friesam schreef:
Iemand ervaring met een Mercedes ML voor de trailer?
Automaat?

Wij hebben een flinke Ifor Williams (2004 geloof ik oude model dus) en redelijk zware paarden (koudbloeden enz).
Nu hebben we een Nissan Patrol maar die is aan vervanging toe en een van de auto's die we gezien hebben is een ML (verder ford F 150 en pajero)

Als die automaat goed is, is het wel een goede auto (wel met de grotere motoren). Als die automaat verrot is, zul je heel goed moeten weten waar je mee bezig bent en een paar losse centen over hebben......