Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Ikke is de Transporter te vinden voor mijn budget? Verlengde versie heb ik ook geen problemen mee, zo idioot groot is hij niet, alleen ik dacht dat ik voor mijn budget alleen hele oude transporters kan vinden (en ja heb het verhaaltje hierboven ook gelezen, maar ik vond 2004 al aardig aan de leeftijd) Hebben oudere transporters geen last van roest?
sflj schreef:Omdat het geimporteerde zijn? Volgens mij was de Tundra voor de Amerikaanse markt bedoeld?
Het lijkt mij dat ie t zat kan trekken!
unbelievable schreef:Starbreeze schreef:Iemand ervaring met een Landrover Freelander voor een 1,5 paards? Zijn dit auto's die veel onderhoud vergen oid?
Trekken deed die va n ons wel, maar het was geen la landrover maar een geldrover!!
muppetmayo schreef:Bedankt voor de info ikke, ik ga eens speurenHad wel een heeeeele gave transporter gezien, maar 3 ton op de teller... Dat was toch wel wat veel van het goede
Starbreeze schreef:Bedankt Ikke, ik denk dan niet dat het een Freebee gaat worden (hadden de I op het oog) want ik heb geen zin in dikke kosten.
Ik zag trouwens in de zoekresultaten dat jij geen fan bent van de Santa Fe? Waarom niet?
Starbreeze schreef:Nog een vraag, heeft de Freebee uit 2005 2.5 V6 4WD ook dat probleem met die Visco koppeling?
s0173957 schreef:Onze Freebee van 2005, TD4 automatique is een leuke auto, maar wel al de turbo naar de knoppen gereden...
En in de garage, een van de grootste dealers in Vlaanderen, konden ze niet vinden wat er mis was... hij sputterde al langer maar ze wisten niet wat het was... tot de turbo helemaal de geest gaf...
En om het toen gemaakt te krijgen hebben we 2 maanden zonder onze auto gezeten.. Wel een Freebee II in de plaats gekregen ondertussen, dus zo erg vonden we dat niet
s0173957 schreef:Neem ik zeker niet rottig op hoor!
Maar eeuhm, en die acties zijn...?
ikke schreef:H200 zou mijn keuze ook niet zijn. Het heeft vast een reden waarom de Transporter zoveel meer te zien is op de weg.......
Rex_Rolfo schreef:ikke schreef:H200 zou mijn keuze ook niet zijn. Het heeft vast een reden waarom de Transporter zoveel meer te zien is op de weg.......
Omdat er meer NIEUW verkocht zijn? Onbekend maakt onbemind?
Als muppetmayo voor haar budget de keuze heeft tussen een oudere Transporter met ikweetniethoeveel kilometer of een paar jaar jongere Hyundai met schappelijkere stand lijkt me dat zeker de moeite waard om te onderzoeken. Zelfs als in testen van nieuwe exemplaren de VW met de eer gaat strijken, (flink) gebruikt kunnen de kaarten anders geschud zijn.
Met nadruk op kunnen hoor, kan best zijn dat een 12 jaar oude VW met 2 ton toch de voorkeur krijgt boven een 8 jaar oude H300 met net klokje rond, da's een kwestie van je huiswerk doen.
ikke schreef:s0173957 schreef:Neem ik zeker niet rottig op hoor!
Maar eeuhm, en die acties zijn...?
Als je aankomt, niet gelijk motorretje uitzetten maar even stationair laten draaien. Vooral na een langere en/of zwaardere rit is dat van belang om dat iets langer te doen.
Oh, enne, met name automaten stellen het op prijs als je ze even de gelegenheid geeft om op temperatuur te komen, zeker in de winter.