Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eirikur schreef:Silly1972 schreef:Heb je ervaring met deze auto's Eikrikur? Dat je zo volmondig ja knikt haha
Persoonlijk niet. Maar de specificaties voldoen en daarnaast hebben Subaru's de reputatie degelijk gebouwde, goede trekauto's te zijn. Enige minpuntje is dat, vanwege de AWD, reparaties duur kunnen uitvallen, mocht er iets defect raken in de aandrijflijn.
germie schreef:Nu gewoon een golf TDI, mag 1300kg trekken, dus exact genoeg.
Hiervoor had ik een Passat, die mocht 1500 trekken. Maar die auto was echt op en tja, vanwege de kosten iets kleiner gegaan. Nu mag men alleen mijn auto+trailer niet meer rijden met B. Je moet BE hebben. Maar dat heb ik, dus voor mij geen probleem.
germie schreef:nee, mijn auto mag 1300kg trekken en de auto is 1295kg
met de passat mocht het wel, want die was 1315kg
Kirrr schreef:Ik blijf me er van verbazen wat mensen voor de trailer durven hangen.
Zo komt er nu weer iemand op de training met een berlingo voor een 2paard trailer..
Afgezien dat het officiëel absoluut niet mag, kan dat toch nooit fijn rijden en rij je je auto toch vroegtijdig naar de bom.
Celiien schreef:Super! Dus een eenpaardstrailer met draver van 500kg moet ik makkelijk redden toch? Misschien zelfs wel 1,5?
Yvank: ik snap je niet belemaal, maar mn vader rijd met be rijbewijs