Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

als in; Goh sarah wat heb je ene leuk nieuw dekje!
Lindy1982 schreef:meestal moet je het dan een jaar onder je houden..
Het zijn eigenlijk gevonde voorwerpen.. Ik ben zelf ex politieagente en als iemand melding kwam doen van gevonden goederen en ze wilde het zelf in bewaring houden.. dan werden ze na een jaar de eigenaar als niemand zich had gemeld als zijnde eigenaar.. Is eigenlijk het zelfde idee.. Bij het politie bureau hadden ze ook een aantreffengoed voor je op kunnen maken.. Staat het in ieder geval vast in het systeem.. Hoogst waarschijnlijk heb je wel je gegevens moeten geven en is er een mutatie van gemaakt.. ( aantekening in het computer systeem)
Ja, alles is zo'n beetje vastgelegd. Vanaf de eerste dag het eerste pakketje kwam en hoe ie eruit zat en wat voor spul erin zat, tot het laatste pakketje
Nou succes met de spullen en afwachten dan maar he.. Ik zou er niet blij mee zijn en het op het politie bureau neerzetten en zeggen dat als er na een jaar geen eigenaar zich heeft gemeld dat jij dan de eigenaar wilt zijn.. dan gaat het weer terug naar jou.. bedoel 7 dozen een jaar opslaan ik vind het nogal wat
Ik mag het thuis bewaren onder de voorwaarde dat ik het niet gebruik.
Citaat:heb je geen zolder waar je het neer kan zetten oid?

kensha schreef:Dan kan je een hoop winst maken

Nee dat vind ik een onzinverklaring.
deedee19 schreef:Ik heb niet alles doorgelezen dus sorry als deze tip er al bij staat, maar je zegt dat de dozen uit de supermarkt komen? Meestal zitten daar dan ook stickers op uit welke supermarkt die dozen komen. Kijk eens of je zoiets kunt vinden. Dan heb je iig een plaats.
Ik heb dit eens bij radar gezien. Zo hebben ze een oplichter kunnen traceren.

Atchoo schreef:Atchoo schreef:Ik ga nu even het postkantoor bellen dan naar de paarden toe ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb het postkantoor in Noord Brabant dus gebeld (aardige mensen trouwens) en heb precies het verhaal uitgelegd. Ze zei ook heel eerlijk dat moeilijk is om de betreffende iemand te achterhalen. Ik heb ze mijn adres wel doorgegeven en ze gaan er proberen op te letten of er iemand is die die dingen naar mij stuurt, maar dat dit wel moeilijk is gezien de vele werknemers.
Ook zei ze net als velen hier dat ik naar de politie moet gaan en informeren naar gestolen spullen. Dit ga ik morgenochtend ook direct doen. Ik had al foto's gemaakt, maar die plaats ik dus maar (nog) niet, hopelijk begrijpen jullie dat.