Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
katiavl schreef:Voila, zo een reactie is duipjes omhoog
Leuk dat je ts helpt!
Libella schreef:Ik zal morgen wederom contact opnemen met TNT om te TS te helpen pakket te traceren. Libella.nl is niet in gebreken gebleven maar TNT, laat dat nu eindelijk duidelijk zijn. Wij zijn niet welwillend en al helemaal niet klantonvriendelijk, wij handelen naar onze Algemene Voorwaarden. De reden dat ik nu pas reageer is dat het weekend is en ik ook andere dingen te doen heb.
Libella schreef:Zojuist met TNT gebeld. De klacht is genoteerd en ik word terug gebeld door de betreffende afdeling. Wordt dus vervolgd...
rakni schreef:Terwijl ik aanvankelijk helemaal niet zo negatief over libella dacht. Er raakt wel vaker een pakje kwijt en de frustratie van TS hoort daarbij.
rakni schreef:Verder hebben de posts van Schimmelig me gestoord. Het leek wel alsof schimmelig een goede vriend(in) van libella is die even ging rechtzetten wat anderen over haar zeggen. En zelfs als dat niet zo is, daardoor kreeg ik ook over libella een minder goed gevoel. Schimmelig gaat overal op in, behalve posts waar ze niets op weet te zeggen omdat ze als een paal boven water staan.
Ik moest trouwens erg lachen om je mopje van de spookrijder, RK!