betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Libella

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:56

Ik zal morgen wederom contact opnemen met TNT om te TS te helpen pakket te traceren. Libella.nl is niet in gebreken gebleven maar TNT, laat dat nu eindelijk duidelijk zijn. Wij zijn niet welwillend en al helemaal niet klantonvriendelijk, wij handelen naar onze Algemene Voorwaarden. De reden dat ik nu pas reageer is dat het weekend is en ik ook andere dingen te doen heb.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:58

Voila, zo een reactie is duipjes omhoog Lachen
Leuk dat je ts helpt!

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:00

katiavl schreef:
Voila, zo een reactie is duipjes omhoog Lachen
Leuk dat je ts helpt!

Tuurlijk wil ik helpen, ik ban alleen bang dat ik niet veel verder kom. TNT is zo vasthoudend in het ontkennen van hun fouten! Wij zijn op dit moment ook bezig met een ander bedrijf die onze pakjes zal gaan verzenden. Zij zullen het pakket 2x aanbieden indien de klant niet thuis is en zal getekend moeten worden voor ontvangst.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:02

zolang jullie maar samen staan tegen TNT kunnen ze niks maken. Daar waren de meeste bokkers eigenlijk over gevallen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:02

Dat tnt zo is moet je niemand vertellen, zoals ik al zei tegen mij zeiden ze dat het afgeleverd en getekent is, drie dagen later staan ze aan mijn deur met het pakje. Volgens mij zeggen ze dat zowiezo geen idee waarom..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:04

Super libella OK dan!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:08

Libella schreef:
Ik zal morgen wederom contact opnemen met TNT om te TS te helpen pakket te traceren. Libella.nl is niet in gebreken gebleven maar TNT, laat dat nu eindelijk duidelijk zijn. Wij zijn niet welwillend en al helemaal niet klantonvriendelijk, wij handelen naar onze Algemene Voorwaarden. De reden dat ik nu pas reageer is dat het weekend is en ik ook andere dingen te doen heb.

OK dan! Super dat jullie gaan samenwerken ipv de schuld bij elkaar neer te leggen. Veel succes samen tegen TNT. Geen van beide heeft hierom gevraagd en er is één lachende derde (waarschijnlijk een postbode Bloos ) en hier moeten jullie samen wat tegen doen!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:44

Keurig Libella, thumbs up!
Zo klinkt het veel beter, ik hoop dat jullie er met de TS uit zullen komen. Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 09:02

Ik heb inmiddels ook weer tnt gemaild, voor 2e keer met vraag voor naam van postbode erbij, wil hem wel eens spreken!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:45

Ik had hier in eerste instantie wat anders neergezet, maar verander dat, omdat ik later pas zag dat Libella gereageerd had.

Ik hoop dat jullie er uit komen!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:10

Ik hoop van harte dat er een goede oplossing komt voor de TS.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:13

De laatste paar dagen lees ik dit topic mee en ik ben nu blij om te constateren dat het topic in "rustiger" vaarwater is gekomen. Hier zal iedereen belang bij hebben Knipoog

Winkel en TS: supergoed dat jullie nu samen gaan verder werken om meer informatie bij tnt te achterhalen! Laat je niet zomaar aan de kant zetten maar houd voet bij stuk.

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:30

Zojuist met TNT gebeld. De klacht is genoteerd en ik word terug gebeld door de betreffende afdeling. Wordt dus vervolgd...

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:00

Libella schreef:
Zojuist met TNT gebeld. De klacht is genoteerd en ik word terug gebeld door de betreffende afdeling. Wordt dus vervolgd...

TNT kennende heb je zo juist gebeld met het kastje en wordt je terug gebeld door de muur Clown

maar al met al een goede zaak dat er nu van twee kanten op TNT wordt ingewerkt OK dan!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:01

Ben erg benieuwd wat jullie boven water krijgen!
Top Libella!

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:29

ik ben erg benieuwd !!! succes meid !!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:53

aangetekende klacht sturen lijkt me meer nut te hebben... En dan in de brief zetten dat je een kopie naar je advocaat of rechtsbijstand gestuurd hebt.

BTW alles en iedereen is aansprakelijk te stellen, Libella ook en zeker TNT...
Ik zou TNT dus van 2 kanten uit aansprakelijk stellen, door TS en door Libella.
Dat het niet verzekerd verstuurd is wil niet zeggen dat ze fouten mogen maken

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:04

Zo, ik heb dit topic een beetje gevolgd.

Ik vind het jammer dat libella in haar post zo onvriendelijk overkwam. Zo gooi je je eigen glazen in. uiteindelijk is er weer een bericht dat libella het wil gaan oplossen. Mooi, maar jammer dat je nu pas weer kwam kijken. Het is een rel-topic geworden inderdaad. Terwijl ik aanvankelijk helemaal niet zo negatief over libella dacht. Er raakt wel vaker een pakje kwijt en de frustratie van TS hoort daarbij. Doordat libella zo reageerde werk het opeens heel duidelijk: klant tegen bedrijf.

Verder hebben de posts van Schimmelig me gestoord. Het leek wel alsof schimmelig een goede vriend(in) van libella is die even ging rechtzetten wat anderen over haar zeggen. En zelfs als dat niet zo is, daardoor kreeg ik ook over libella een minder goed gevoel. Schimmelig gaat overal op in, behalve posts waar ze niets op weet te zeggen omdat ze als een paal boven water staan.

Ik moest trouwens erg lachen om je mopje van de spookrijder, RK!

Ik hoop dat het wordt opgelost. Ik heb zelf ook wel gekke ervaringen met tnt. In de tuin liggen pakjes of ze gooien het door het raam boven mijn achterdeur! (en dan vind ik het soms een paar dagen en mailtjes later)

edit: ik wil nog toevoegen dat: als je op een openbaar forum als dit gratis reclame mag maken voor je bedrijf, moet je ook dit topic kunnen hebben als er iets minder goed gaat. meer bedrijven worden met naam en toenaam hier genoemd.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:59

Goed dat jullie nu zo samen gaan werken! OK dan!

rakni schreef:
Terwijl ik aanvankelijk helemaal niet zo negatief over libella dacht. Er raakt wel vaker een pakje kwijt en de frustratie van TS hoort daarbij.

Negatief denken deed ik niet echt over Libella, aangezien dit bij iedereen kan gebeuren dat er een pakje kwijt kan raken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 16:05

ben bij rechtshulp geweest, ze is nu het een en ander uit aan zoeken, van tnt heb ik nog steeds geen mail terug, dus ga wacht af tot morgen en ga zelf weer eens bellen.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:54

In ieder geval fijn dat de rechtshulp het voor je gaat uitzoeken want dan betekent het in mijn ogen dat er mogelijke oplossingen zijn. Alhoewel TNT aansprakelijk stellen altijd een mogelijkheid is Pling

Ook ik heb geen negatieve gevoelens over de winkel in kwestie, kan gebeuren. Het is voor iedereen een leermoment want gelukkig gebeuren dit soort kwijtgeraakte pakketjes niet dagelijks bij een kleinschalige winkel.
Natuurlijk begrijp ik de TS ook volledig dat ze hulp cq. suggesties van medebokkers vraagt, ik vind persoonlijk dat ze er goed aan heeft gedaan deze topic te openen en dat ze zich erg netjes heeft opgesteld. Ik weet niet of ik dit zelf ook had gekund als het mijn 200 euro waren geweest.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:45

rakni schreef:
Verder hebben de posts van Schimmelig me gestoord. Het leek wel alsof schimmelig een goede vriend(in) van libella is die even ging rechtzetten wat anderen over haar zeggen. En zelfs als dat niet zo is, daardoor kreeg ik ook over libella een minder goed gevoel. Schimmelig gaat overal op in, behalve posts waar ze niets op weet te zeggen omdat ze als een paal boven water staan.

Ik moest trouwens erg lachen om je mopje van de spookrijder, RK!

Eerlijk zijn er daarnaast nog rekening houden met de 'tere zieltjes' van sommige in dit topic is gewoon niet te doen, althans niet voor een persoon die graag recht door zee is en geen watten om de waarheid wikkelt.
De 'waarheid' moet namelijk volgens vele hier altijd perse verpakt worden in een grote berg witte zachte watten.
Kennelijk vind jij mij een spookrijder, maar van begin tot eind heb ik gezegd (in mijn o-zo irritante posts ROFL ): ''dit verhaal is nog niet over'' ''er is nog geen afsluiting'' ''het is weekend en daarom dit en dat niet'' (tot vervelend aan toe, maar niemand hier nam de moeite eens goed begrijpend te lezen - toegegeven een vak apart) en wat gebeurt er nu? Een reactie van het bedrijf waar jullie niks meer van hadden verwacht. Frappant huh?
Ik wil nu bijna zeggen: told you so!

Degene die zo enorm ANTI waren de laatste pagina heb ik als een blad aan een boom zien omslaan (erg erg vermakelijk, maar ook zooo hypocriet). Ik heb er smakelijk om kunnen lachen, want hee - dat is nu typisch 'paardenvolk'/'Bokt' Knipoog

Mocht iemand nog verder willen schelden, vloeken, of wat dan ook - je hebt een hele mooi knop in dit vlakje waar PM op staat. Ik stel voor dat je deze aan klikt en verder geen enkele opmerking meer maakt over over mijn insteek/persoonlijkesituatie in dit topic aangezien jullie ''gedachtengoed'' niets, maar dan ook niets te maken heeft met de kwestie Dromen Lachen

Edit: verkeerde formulering
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 09-07-07 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:47

om zien slaan?
Heb ik niemand hoor, jij leest echt andere dingen dan de rest van bokt Haha!
Ik heb wel mensen gezien dien het netjes vinden van Libella dat ze nu verder gaat en dat ook zeggen en niet dan vlug hun mond maar gaan houden.
Dat is gewoon netjes en beleefd Ja

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 18:23

omslaan omdat jij niet reageert schimmelig? libella heeft gereageerd, en wil nu wat eraan doen, door weer contact op te nemen met tnt, dat is reden waarom mensen " omslaan" voor mijn gevoel, heeft niks met jou wel of niet aanwezig zijn en posten hier te maken

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:33

Oh oh, verlaten we het rustige vaarwater weer voor de woelige baren?

In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de uitkomst van het verhaal (vooral wat tnt verder doet). Dit met name omdat ik ook regelmatig op internet bestel, bij zowel kleine als grote ondernemingen, en ik graag wil weten hoe ik eventuele risico kan beperken.